تهیه‌کننده فیلم سینمایی «لیپار» از ارائه نسخه اولیه این فیلم به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر خبر داد.

لیپار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سعید خانی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «لیپار» به کارگردانی حسین ریگی  گفت: نسخه اولیه این فیلم سینمایی در اختیار دبیرخانه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر قرار گرفت.

وی ادامه داد: در حال حاضر بخش اندکی از مراحل فنی این پروژه سینمایی باقی مانده است که طی روزهای آینده انجام و نسخه اصلی فیلم به جشنواره ارائه می‌شود.

خانی تاکید کرد: امیدوارم در این دوره از جشنواره که با شرایط متفاوتی برگزار می‌شود، فیلم‌های اول به بهترین شکل ممکن دیده شوند.

این تهیه‌کننده سینما بیان کرد: تنها بخشی از جلوه‌های ویژه کامپیوتری و موسیقی آن باقی مانده است، البته این را هم باید بگویم که در این فیلم سینمایی از موسیقی بلوچی استفاده شده است.

«لیپار» اولین فیلم بلند داستانی حسین ریگی است که فیلمنامه این اثر توسط خود او و حسام فرهمندجو به نگارش درآمده است.

مهران احمدی، بهناز جعفری، هومن برق‌نورد، امین میری، آرزو تاجدینی، یگانه سروری مقدم، فرشته انصاری، نصیر برهان‌زهی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

همچنین در این فیلم محمد دستواره نارویی، مهدی دین محمدپور، مهران داروزائی، عرشیا سروری مقدم و فاطمه سالاری که همگی از نوجوانان بومی استان سیستان و بلوچستان هستند، پس از گذراندن تست بازیگری از میان ۴۰۰ متقاضی برای ایفای نقش در نقش‌های اصلی فیلم انتخاب شدند و برای اولین بار مقابل دوربین مسعود امینی تیرانی به ایفای نقش پرداختند.

کد خبر 578469

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha