مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
۰ نفر

با گذشت ۱۷ ماه از قتل مردی جوان به دست برادر همسرش و با توجه به اینکه ردیابی‌های پلیس برای دستگیری متهم فراری بی‌نتیجه مانده، بازپرس جنایی با درخواست انتشار تصویر مرد جوان از کسانی که مخفیگاه وی را می‌شناسند، خواست موضوع را به پلیس خبر دهند.

قاتل فراری

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایران، ساعت ۱۱ صبح ۲۴ مرداد سال ۹۸ درگیری خونینی در بلوار استاد معین تهران رخ داد و مرد ۳۵ ساله‌ای به قتل رسید. شاهدان حادثه به پلیس گفتند که دو موتورسوار پس از این درگیری، از محل متواری شدند. 

با اعلام این جنایت به بازپرس ویژه قتل، تیم جنایی تحقیقات خود را برای رازگشایی از این جنایت آغاز کردند. دوربین‌های مداربسته اطراف محل درگیری بلافاصله مورد بازبینی قرار گرفت و شماره پلاک موتور عاملان درگیری مرگبار به دست آمد. در بررسی‌های اولیه مشخص شد که موتورسیکلت متعلق به پسر جوانی به نام هومن است.

در گام بعدی مأموران به سراغ خانواده مقتول رفته و همسر وی به نام مینا گفت: برادرم عامل قتل است. او شوهرم را کشته، من یک دختر ۱۳ ساله و یک پسر ۲ ساله دارم و مدتی است که با همسرم دچار اختلاف شده‌ام. شب قبل از این حادثه با شوهرم مهدی دعوایم شد و برادرم امیرحسین وقتی متوجه شد به طرفداری از من با مهدی تماس گرفت و او را تهدید کرد. 

بررسی‌ها نشان می‌داد که امیرحسین روز بعد به همراه دوستش هومن به مغازه شوهر خواهرش رفته و جنایت خونین را رقم زده است. در نهایت با گذشت چندین ماه از قتل، تیم جنایی موفق شدند هومن را در حالی که بعد از مدتی قصد داشت به مغازه میوه‌فروشی‌اش سر بزند، دستگیر کنند. 

هومن در تحقیقات گفت: من در این درگیری اصلاً شرکت نکردم. زمانی که به آنجا رسیدیم امیرحسین و مهدی با هم دعوایشان شد و من دیدم که امیرحسین به مهدی چاقو زد. بعد هم بلافاصله سوار موتور شد و از آنجا دور شدیم. در راه به شدت پشیمان بود و از اینکه دامادشان را با چاقو زده است، گریه می‌کرد.

در ادامه تحقیقات با توجه به اینکه هومن در نزاع شرکت نداشت، به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران با قرار وثیقه آزاد شد.

اما با گذشت ۱۷ ماه از جنایت، از آنجایی که هیچ رد و سرنخی از متهم اصلی به دست نیامده است، بازپرس محمدجواد شفیعی با درخواست انتشار تصویر بدون پوشش متهم از کسانی که از مخفیگاه او باخبر هستند، خواست موضوع را به پلیس ۱۱۰ یا شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران اطلاع دهند.

کد خبر 578054

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha