گروه حوادث-آزاده مختاری: اشتباه مرد مسلح هنگام خرید باعث شد خشاب اسلحه او به زمین بیافتد و همین اشتباه کافی بود تا راز کمد پر از اسلحه و پول‌های جعلی او فاش شود.

«دقایقی قبل وقتی در حال خرید از یک مغازه در مجتمع اکباتان بودم، مرد جوانی وارد مغازه شد و با این ادعا که مامور اطلاعات است و خشاب اسلحه‌‌اش را در مغازه جا گذاشته، از مالک مغازه خواست آن را پس دهد. وی لحظاتی بعد، با پیدا کردن خشاب اسلحه‌اش از زیر ویترین مغازه، با دستپاچگی آنجا را ترک کرد و سوار بر خودروی سمندش ناپدید شد.»

مرد ناشناس با پلیس تماس گرفته بود و ماجرای عجیبی را که دقایقی قبل شاهد آن بود برای ماموران تعریف می‌کرد. 

از آنجا که این مرد توانسته بود مشخصات خودروی جوان مسلح را یادداشت کند، تحقیقات ماموران برای شناسایی این خودرو آغاز شد و ساعتی بعد کارآگاهان موفق شدند آن را کنار یکی از آپارتمان‌های شهرک اکباتان شناسایی کنند.

در حالی که بررسی‌ها نشان می‌داد مالک خودرو در همان آپارتمان زندگی می‌کند، ماموران به دستور سلیمانی- قاضی دادسرای جنایی تهران- قدم به این خانه گذاشتند.

با دستگیری مالک خودرو و برادرش که به‌صورت مجردی در این آپارتمان زندگی می‌کردند، ماموران متوجه یک ترازوی مخصوص توزین مواد‌مخدر شدند که در گوشه‌ آپارتمان رها شده بود. به این ترتیب هر 2 جوان بازداشت شدند و ماموران که احتمال می‌دادند این 2 برادر از قاچاقچیان مواد‌مخدر باشد، بازرسی دقیق محل زندگی آنها را آغاز کردند.

کلکسیون اسلحه در کمد دیواری

در این بازرسی‌ها، ماموران با کلکسیونی از‌ سلاح‌های جنگی شامل یک قبضه کلاشینکف و7 قبضه کلت لاما به همراه 80 فشنگ، نقاب و دستبندهای پلاستیکی مواجه شدند که به طرز ماهرانه‌ای در کمد دیواری جاسازی شده بود.

این در حالی بود که در بازرسی داخل اتاق‌ خواب‌ نیز تعداد زیادی اسکناس 2 هزار تومانی جعلی که توسط این 2 برادر جعل شده بود، کشف شد.

با کشف این لوازم، برادر بزرگتر مدعی شد:« من و برادرم ورزشکاریم و در یک باشگاه بدنسازی به فروش مکمل‌های ورزشی مشغول هستیم و از این ترازو برای فروش همان  داروها استفاده می‌کنیم.

از طرفی به خاطر علاقه‌ای که به اسلحه داشتیم، این سلاح‌ها را به همراه 130 تیر جنگی خریداری کردیم و پول‌های جعلی را هم برادرم به خاطر تفریح جعل کرده است.»

اظهارات عجیب این 2 برادر در حالی صورت می‌‌گیرد که پلیس احتمال می‌دهد آنها از اعضای یک باند مسلح پخش مواد‌مخدر هستند،بنابراین متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده، در اختیار کارآگاهان اداره اول آگاهی تهران قرار گرفتند.

کد خبر 57790

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز