پله، اسطوره برزیلی با تغییر بیوی اینستاگرام خود نسبت به رکوردشکنی اخیر ۲ ابرستاره فوتبال، یعنی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو واکنش نشان داد.

فوتبال

به گزارش همشهری‌آنلاین، همین هفته گذشته بود که لیونل مسی، ابرستاره آرژانتینی موفق شد تعداد گل‌های خود با پیراهن بارسلونا را به عدد ۶۴۳  برساند و عنوان رکورددار گلزنی در یک باشگاه که در اختیار پله با پیراهن سانتوس قرار داشت را به نام خود در تاریخ ثبت کند در طرف دیگر فوق ستاره پرتغالی، کریستیانو رونالدو نیز شب گذشته بعد از درخشش مقابل اودینزه از رکورد ۷۵۷ گل پله عبور کرده و با ۷۵۸ گل، در رده دوم فهرست بهترین گلزنان تاریخ فوتبال قرار گرفت. نفر اول این فهرست ژوف بیکان با ۷۵۹ گل نام داشته و رونالدو تنها یک گل با او فاصله دارد. در واقع دو رکورد مهم اسطوره برزیلی در هفته‌های اخیر توسط مسی و رونالدو شکسته شده است.

حالا پله بیوی اینستاگرام خود را تغییر داد و به ۱۲۸۳ گل رسمی و غیررسمی خود اشاره کرده است. این در حالیست که باشگاه سانتوس نیز هفته گذشته واکنش جالبی نشان داده و مدعی شد رکورد گلزنی در یک باشگاه هنوز در اختیار پله است. برخی معتقدند بسیاری از گل‌های پله در بازی‌های غیررسمی و برابر تیم‌های به ثمر رسیده که رسما باشگاه نبوده‌اند، اما سانتوس این ادعا را رد کرده و گل‌های پله را پراهمیت توصیف کرده است.

کد خبر 577630

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha