سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
۰ نفر

بوستان‌ها و میدان‌های منطقه ۸ به آبگرمکن‌های خورشیدی مجهز شدند.

خيابان سراج

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهردار منطقه ۸ دراین‌باره گفت: «از مدت‌ها پیش در زمینه جانمایی آبگرمکن‌های خورشیدی برنامه‌ریزی صورت گرفته است و در نهایت با هدف اصلاح الگوی مصرف و کاهش هزینه‌ها، بهره‌مندی از انرژی‌های پایدار، استفاده از انرژی‌های نو و تجدیدپذیر و همچنین جلب رضایت و رفاه عمومی شهروندان بوستان‌ها و میدان‌های منطقه از جمله میدان قمر بنی‌هاشم(ع) و سرویس بهداشتی آن به آبگرمکن خورشیدی مجهز شده‌است.»

«ناصر رضاپور» افزود: «این طرح با هدف کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی گام مؤثری برای اجرای طرح‌های آینده است.» معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهردار منطقه ۸ ادامه داد: «انرژی خورشیدی، یکی از منابع تأمین انرژی رایگان است که باعث صرفه‌جویی در مصرف سوخت می‌شود و همچنین مزیت نصب سیستم‌های گرمایش خورشیدی، گرم شدن آب در سرویس‌های بهداشتی تا دمای ۷۵ درجه با استفاده از انرژی خورشید و درنتیجه بسیار مفید است.»

کد خبر 577493

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کوچه پس کوچه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha