رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به مشکلات حقوقی تصفیه‌خانه قم با پیمانکار قبلی، از بهره‌برداری از تصفیه‌خانه در هشت ماه آینده با حضور پیمانکار جدید خبر داد.

حجت‌الاسلام حسن درویشیان رئيس سازمان بازرسي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، حجت‌الاسلام حسن درویشیان عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از پروژه ساخت تصفیه‌خانه جدید شهر قم گفت: هم‌اکنون بخش زیادی از شهروندان قمی از آب شرب تصفیه‌شده بهره‌مندند و آب بخشی دیگر هم به دلیل آنکه تصفیه‌خانه آب شرب تکمیل نشده، از محل چاه‌ها تأمین می‌شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به مشکلات ساخت پروژه تصفیه‌خانه قم با پیمانکار قبلی ابراز داشت: در راستای تکمیل این پروژه قراردادی تازه با پیمانکار جدید منعقد شده و مسائل حقوقی پیمانکار قبلی در دستگاه قضایی در حال پیگیری است. برای تکمیل این پروژه ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که پیش‌بینی‌های لازم از سوی دولت و همچنین مسئولان استانی شده است.

حجت‌الاسلام درویشیان با بیان اینکه بخشی از این تصفیه‌خانه در ۴ ماه آینده و بخشی هم تا ۸ ماه آینده تکمیل می‌شود افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی این پروژه در زمان مقرر خود تکمیل و بهره‌برداری شود که در این حالت شهرهای قم و ساوه برای تأمین آب شیرین تصفیه‌شده مشکل نخواهند داشت. کارشناسان آب منطقه‌ای قم گفته‌اند با تکمیل پروژه، آب شرب قم تا ۲۵ سال آینده تأمین است.

کد خبر 577020

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha