جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: بیش از ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل و نفت سفید از سوی ماموران پلیس امنیت اقتصادی این استان کشف و ضبط شد.

سوخت قاچاق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ ایرج خانی‌پور افزود: پلیس امنیت اقتصادی زنجان در یکی از ماموریت‌های خود در حین گشت زنی در آزادراه زنجان - قزوین به یک دستگاه تانکر حامل سوخت مشکوک و آن را متوقف کرد.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس در بازرسی از این کامیون تانکردار مقدار ۳۰ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق و فاقد مجوز حمل به دست آوردند که کارشناسان ارزش آن را بیش از ۲ میلیارد ریال برآورد کردند.

خانی‌پور با بیان این که این خودرو حامل سوخت قاچاق برابر با قانون از سوی پلیس توقیف شد و متهم دستگیر شده نیز برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی استان تحویل شد، از عموم مردم زنجان خواست در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک در خصوص قاچاق کالا از سوی افراد سودجو، بلافاصله موضوع را با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند تا اقدام لازم قانونی به عمل آید.

جانشین فرمانده انتطامی استان زنجان گفت: پلیس امنیت اقتصادی زنجان در دیگر ماموریت خود نیز موفق به کشف و ضبط پنج هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید شد که ارزش ان ۵۷۵ میلیون ریال برآورد شد.

خانی پور افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی هنگام کنترل مسیرهای ارتباطی این استان به یک دستگاه کامیون فوتون مشکوک شده و برای بررسی بیشتر این خودرو را متوقف کردند که در بازرسی به عمل آمده این مقدار سوخت قاچاق به دست آمد.
 
وی اظهار داشت: این کامیون حامل سوخت قاچاق، از سوی ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان توقیف و به پارکینگ منتقل شد و متهم نیز پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مراجع قضایی زنجان معرفی شد تا مورد اعمال قانون قرار گیرد.

کد خبر 576956

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha