پرسپولیس در روزی که نیمه اول به مراتب بازی بهتری انجام داد ۳ امتیاز حساس بازی برابر ذوب آهن را از دست داد.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، پرسپولیس در روزی که نیمه اول بازی شناوری را انجام داد در همان نیمه روی یک شروع مجدد توسط امید عالیشاه به گل برتری رسید اما در نیمه دوم ذوب آهن که چیزی برای از دست دادن نداشت فشار روی دروزاه سرخها را بیشتر کرد. تعویض های یحیی در نیمه دوم هم روند بازی را برای سرخ ها معکوس کرد تا حضور ارمان رمضانی، مهدی خانی و سرلک تاثیر مثبتی نداشته باشد.

شاگردان یحیی در حالی که تلاش داشتند بازی را با همان برتری شکننده بهپایان برسانند اما گل دقیقه ۹۰ ذوب آهن روی یک ضد حمله باعث شد تا بازی با نتیجه تساوی به پایان برسد. پرسپولیس با این نتیجه ۱۰ امتیازی شد تا دوامتیاز مهم از بازی های عقب افتاده را از دست بدهد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیدجلال حسینی، سعید آقایی، سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا(۷۱- میلاد سرلک)، احمد نوراللهی، امید عالیشاه(۷۱- محمدمهدی مهدی‌خانی)، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی(۶۰- آرمان رمضانی)

ترکیب ذوب‌آهن: شهاب گردان، وحید محمدزاده، عبدالله حسینی، قاسم حدادیفر(۵۴- عرفان پورافراز)، علی دشتی، میلاد جهانی، مهرداد قنبری، ابوالفضل عکاشه(۵۴- حسین شنانی)، دانیال مومنی(۷۳- ایوان مارکوویچ)، فرشاد محمدی مهر و محمد سلطانی مهر
 

اخطار:

سعید آقایی(۹) از پرسپولیس
میلاد جهانی(۱۵) از ذوب‌آهن
مهرداد قنبری(۳۵) از ذوب‌آهن
سیامک نعمتی(۵۶) از پرسپولیس
کمال کامیابی‌نیا(۶۱) از پرسپولیس
اخراج:
سید عبدالله حسینی(۸۹) از ذوب‌آهن

شرح گل:

پرسپولیس ۱ - ذوب‌آهن صفر (دقیقه ۱۷: امید عالیشاه): سانتر خطرناک احمد نوراللهی از روی کرنر سمت چپ زمین را شهاب گردان دفع کرد که در ادامه توپ در محوطه جریمه به امید عالیشاه رسید تا او با شوت روی پای چپ دروازه ذوب آهن را باز کند.

پرسپولیس ۱ - ذوب‌آهن ۱(دقیقه ۹۰: میلاد جهانی): ضد حمله ذوب آهن با ارسال زمینی روی خط ۶ قدم همراه شد که میلاد جهانی توپ را تاق دروازه پرسپولیس چسباند.

کد خبر 576952

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha