وکیل مهاجم کروات سابق تیم پرسپولیس تأکید کرد که هیچ تخفیف یا فرصتی به این باشگاه برای پرداخت مطالبات موکل خود نخواهد داد و باید تمام بدهی به صورت یک‌جا پرداخت شود.

بودیمیر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت ماریو بودیمیر، مهاجم سابق اهل کرواسی این تیم به پرداخت ۴۷۵ هزار یورو به‌علاوه ۵ درصد سود سالیانه از سوی فیفا محکوم شده و طبق گفته وکیل بودیمیر سرخپوشان باید این پول را تا تاریخ ۱۲ بهمن‌ ماه به حساب این بازیکن واریز کنند و در غیر اینصورت با جرائمی از سوی فیفا مواجه خواهند شد.

داوور رادیچ، وکیل ماریو بودیمیردرباره این موضوع و اینکه آیا باشگاه پرسپولیس تاکنون مذاکراتی برای پرداخت مطالبات بودیمیر انجام داده یا خیر؟ اظهار داشت: ما پیش از دعوی و در طول این مدت، درباره پرداخت این مبلغ مذاکره کردیم اما پرسپولیس اراده‌ای برای پرداخت این پول نداشت، چون آنها همیشه قول می‌دادند که این بدهی را پرداخت کنند اما این کار را انجام ندادند.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به مبلغ بالای مطالبات بودیمیر آیا امکان دارد او با باشگاه پرسپولیس برای پرداخت این مبلغ به صورت قسطی توافق کند؟ گفت: هیچ امکانی برای پرداخت این بدهی به صورت قسطی وجود ندارد و نمی‌خواهیم در این باره با پرسپولیس توافقی کنیم، چون قبل از این تصمیم ما ۱۰ بار فرصت دادیم تا پرونده را ببندد اما مدیران این باشگاه همیشه همه چیز را به تعویق انداختند. پس اکنون این پول باید یک‌جا پرداخت شود.

وکیل ماریو بودیمیر درباره اینکه انتقادات زیادی از مدیران قبلی پرسپولیس به دلیل عدم توافق با این این بازیکن مطرح می‌شود و آیا در گذشته نیز تلاشی برای توافق با او صورت گرفته است یا خیر؟ عنوان کرد: همانطور که گفتم، دیگر فرصتی برای به توافق رسیدن با باشگاه پرسپولیس وجود ندارد. وضعیت در مورد مدیران قبلی باشگاه‌ یک مسئله درون باشگاهی است و چیزی نیست که من بخواهم درباره آن نظر بدم. پرداخت مطالبات بودیمیر باید با سودش باشد، بنابراین حتی یک یورو از این مبلغ کسر نخواهد شد و تخفیف نمی‌دهیم. باشگاه خودش می‌داند که باید چقدر پرداخت کند و این موضوع توسط FIFA و CAS هم تأیید شده است.

کد خبر 576911

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha