وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز چهارشنبه دهم دی ماه در ادامه سفر ۱۰ روزه به سیستان و بلوچستان وارد بندر چابهار شد.

آذری جهرمی و سردار محمد

به گزارش همشهری آنلاین، محمدجواد آذری جهرمی در فرودگاه چابهار مورد استقبال سردار سعید محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مدیران منطقه قرار گرفت.

سفر وزیر ارتباطات برای بررسی وضعیت ارتباطات در منطقه چابهار و همچنین دیدار با سردار محمد، برای پیگیری اجرای پروژه فیبرگذاری در طرح توسعه و تکمیل ارتباطات سیستان و بلوچستان انجام شده است.

آذری جهرمی در این باره در اینستاگرام خود نوشت: 

«محکم پای کار ایستاده‌ایم تا تبعیض در دسترسی به اینترنت را کم کنیم و نعمت اینترنت رو با بهترین کیفیت به جاهایی از کشور برسونیم که معلوم بشه شاخ غول هم میشه شکست. 

امروز با سردار محمد برای تکمیل یک پروژه حیاتی در استان سیستان و بلوچستان توافق کریم به لطف خدا و با همکاری قرارگاه خاتم الانبیاء ۱۱۹۷ کیلومتر فیبر نوری برای تکمیل و تقویت شبکه زیر ساختی ارتباطی این استان احداث خواهیم کرد.»

 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر ۱۰ روزه به سیستان و بلوچستان روند محرومیت‌زدایی حوزه ارتباطات روستایی و مناطق محروم این استان را پیگیری می‌کند.

هدف‌گذاری اتصال ۱۲۰۰ روستا به شبکه اینترنت، تقویت پوشش جاده‌ای و ایجاد ارتباطات پایدار از جمله برنامه‌های سفر آذری جهرمی به سیستان و بلوچستان است.

متن و تصویری که آذری جهرمی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد را ببینید:


 
 

کد خبر 576813

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha