خودروهای زیادی در گمرک مانده بودند که طی چند ماه اخیر به مرور ترخیص شدند. در این بین سانگ‌یانگ تیوولی فیس‌لیفت مدل ۲۰۲۰ نیز مشاهده می‌شود که اخیراً ترخیص شده و حال وارد بازار شده است.

سانگ یانگ تیوولی 2020

به گزاش همشهری آنلاین به نقل از خودروبانک، همان‌طور که می‌دانید خودروهای زیادی در گمرک مانده بودند که طی چند ماه اخیر به‌مرور ترخیص شدند. در این بین اما سانگ‌یانگ تیوولی فیس‌لیفت مدل ۲۰۲۰ نیز مشاهده می‌شود که اخیراً ترخیص شده و حال وارد بازار شده است.

این کراس اوور کره جنوبی از نظر ظاهری و در نمای جلو تفاوت‌هایی با نسخه قبلی دارد و احتمالا به‌زودی شاهد تردد نسخه‌های پلاک شده در سطح کشور باشیم. چراغ‌های جلو کاملاً تغییر چهره داده‌اند و خشن‌تر و جدی‌تر از گذشته شده‌اند. طرح سپر و مه‌شکن‌های جلو نیز تغییر کرده و حال با خودرویی بروزتر سر و کار داریم.

بیشتر بخوانید:

ویدئو | خودروی ملی ترکیه را ببینید ؛ تلفیق تکنولوژی و زیبایی

جدیدترین خودرو پلیس انگلیس را ببینید

ببینید | جدیدترین خودروی ایرانی در مراسم رونمایی روشن نشد! | چراغ هم روشن نشد | ماجرا چه بود؟

سانگ‌یانگ تیوولی ۲۰۲۰ از فنی تفاوتی نسبت به مدل‌های کنونی ندارد و به پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی مجهز است که می‌تواند حداکثر ۱۲۸ اسب بخار و ۱۶۰ نیوتن متر گشتاور را تولید کند. البته استاندارد آلایندگی سانگ‌یانگ تیوولی ۲۰۲۰ یورو ۶ است و جزو به‌روزترین خودروهای داخل کشور است.

تیوولی ۲۰۲۰ در داخل کابین نیز تغییرات زیادی دارد و کنسول میانی به کلی تغییر کرده و حال به‌روزتر و مدرن‌تر شده است. اما کمترین تغییرات تیوولی ۲۰۲۰ در نمای عقب است که چراغ‌ها و طرح سپر کمی تغییر کرده و نسبت به مدل کنونی کامل‌تر و پخته‌تر شده است.

حال با ترخیص شدن تمامی خودروهای داخل گمرک به نظر می‌رسد  باید به‌زودی شاهد عرضه نسخه‌های تولید داخل تیوولی باشیم که می‌تواند از نظر قیمتی در رده بسیار خوبی قرار بگیرد.

کد خبر 576806

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha