قرار است اوایل سال جدید میلادی یک سریال تلویزیونی از «دختر جوان و شب» شانزدهمین رمان گیوم موسو، نویسنده پرفروش فرانسوی ساخته شود.

گیوم موسو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایبنا، لیورابدو نوشت ساخت یک سریال محبوب تلویزیونی از یکی از رمان‌های گیوم موسو می‌تواند هدیه کریسمس خوبی برای طرفداران نویسنده پرفروش فرانسوی باشد.

قرار است به زودی و در اوایل سال جدید میلادی یک سریال تلویزیونی فرانسوی از رمان «دختر جوان و شب» که موسو آن را در سال ۲۰۱۸ و از سوی انتشارات کالمن-لوی منتشر کرد ساخته شود. این سریال محصول مشترک تلویزیون فرانسه و تلویزیون بین‌المللی ام‌جی‌ام که شرکت هلدینگ امریکایی در زمینه تهیه و توزیع فیلم و رسانه‌های گروهی است خواهد بود.

مارستون بلوم، فیلم‌نامه‌نویس انگلیسی نوشتن فیلم‌نامه رمان موسو را برای تبدیل به یک سریال ۶ قسمتی ۵۲ دقیقه‌ای بر عهده دارد و شرکت فیلمسازی Make It Happen Studio نیز در کنار تلویزیون فرانسه و تلویزیون بین‌المللی ام‌جی‌ام در بخش سمعی و بصری این پروژه فعالیت خواهند داشت. شرکت امریکایی ام‌جی‌ام همچنین عهده‌دار توزیع سریال در سطح بین‌المللی خواهد بود.

سیدنی گالوند، تهیه‌کننده فرانسوی و مدیر شرکت فیلمسازی Make It Happen Studio می‌گوید «آنچه گیوم موسو در طی ۱۰ سال اخیر انجام داده باورنکردنی است. او نه تنها در کشورهای فرانسه‌زبان، بلکه با ترجمه کتاب‌هایش به بیش از ۴۰ زبان، خود را به عنوان یک نویسنده استثنایی و محبوب در تمام دنیا مطرح کرده است.»

 موسو با انتشار این رمان که شانزدهمین رمان او محسوب می‌شود موفق شد رتبه نخست را از میان ۲۰ کتاب پرفروش فرانسه در سال ۲۰۱۸ به خود اختصاص دهد. «دختر جوان و شب» که تم جنایی دارد درباره راز قتل یک استاد فلسفه به دست یک نویسنده سرشناس به نام توماس است که در آستانه برملا شدن قرار گرفته است.

گیوم موسو، نویسنده سرشناس فرانسوی در سال ۱۹۷۴ در آنتیب واقع در جنوب فرانسه متولد شد و نوشتن را خیلی زود و از دوران کودکی آغاز کرد. اولین رمان او با عنوان «اسکیدارمانیک» در سال ۲۰۰۱ منتشر شد.

موسو خیلی زود توجه‌ هم‌وطنانش را به خود جلب کرد و کتاب‌هایی که در سال‌های بعد از او منتشر شدند، همگی به فهرست پرفروش‌های فرانسه راه یافتند و او را رفته‌رفته به پدیده‌ای جهانی تبدیل کردند. «و بعد...»، «نجاتم بده»، «تو آنجا خواهی بود»، «چون دوستت دارم» و «به دنبالت خواهم آمد» برخی از آثار گیوم موسو هستند که موفقیت زیادی را یکی پس از دیگری برای او به ارمغان آورده‌اند.

کد خبر 576435

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha