رئیس فدراسیون جودو می‌گوید در انتصابات خود به حواشی آن توجه نخواهد کرد.

حسن کردمیهن

به گزارش همشهری آنلاین، انتصاب کردمیهن فرمانده حمله به سفارت عربستان به عنوان رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون جودو با انتقادهای شدیدی همراه شده است اما رئیس این فدراسیون از انتخاب کردمیهن دفاع کرده است.

آرش میراسماعیلی درباره انتصاب حجت الاسلام کردمیهن به عنوان رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون جودو و حواشی ایجاد شده پس از این انتصاب گفت: انتصابات ما طبیعتا جودویی و فنی است و ما به مسائل و موضوعات دیگر توجه نمی کنیم. انتصابات فدراسیون از دل خانواده جودو بوده و خواهد بود. او دان ۵ جودو و داور ممتاز این رشته است. سال گذشته نیز در رنکینگ داوری سوم شد و همچنین مربی درجه یک جودو است که مدارک آن را دارد. به حواشی توجه نمی کنیم و به دنبال انجام وظایفمان هستیم.

آرش میراسماعیلی درباره آخرین وصعیت پرونده جودوی ایران در دادگاه CAS به ایسنا گفت: پس از برگزاری دادگاه به هر دو طرف یک ماه فرصت داده شد تا با یکدیگر به توافق برسند. از ۲۶ شهریور تا ۲۶ مهر دو طرف این فرصت را داشتند اما رییس دادگاه CAS چندی پیش در ایمیلی اعلام کرد با توجه به حساسیت پرونده رای تا ۲۹ ژانویه اعلام خواهد شد. ما نیز منتطر صدور رای دادگاه هستیم و به رای تمکین خواهیم کرد.

رییس فدراسیون جودو افزود: وکلای ما در دادگاه عملکرد بسیار خوبی داشتند و طرف مقابل نیز نتوانست مستندات محکمه پسندی ارائه کند. همه ما را از پیش بازنده می دانستند اما همین که CAS  برای صدور رای نهایی زمان بیشتری در نطر گرفته به اعتقاد من اتفاق خوبی است. من و رییس فدراسیون جهانی جودو برخورد صمیمانه و گرمی با هم داشتیم و دقایق زیادی صحبت کردیم. الان نیز ارتباط خوبی داریم اما او بر روی پیش شرط خود مصر است و باید منتظر صدور رای دادگاه بمانیم.

وی خاطرنشان کرد: رای دادگاه هر چه باشد ما به عنوان عضوی از فدراسیون جهانی جودو باید با آن ها کار کنیم و تعامل داشته باشیم. قطعا باز هم وارد مذاکره می شویم و نگرانی خاصی نداریم. حتی در صورتی که بازنده شویم، فدراسیون جهانی جودو نمی تواند به راحتی جمعیت ۹۰ هزار نفری جودوی ایران را نادیده بگیرد. به صدوری رای منصفانه خوش‌بین هستیم و امیدوارم اتفاق خوبی برای جودوی ایران رقم بخورد.

کد خبر 576421

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha