مجموع نظرات: ۱
چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۸
۰ نفر

پلیس بریتانیا یکی از پیشگامان استفاده از خودروهای برقی در ناوگان خود است، چراکه اکنون سه محصول برقی با برند اشکودا به ناوگان خودروهای این اداره پیوسته‌اند.

خودرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خودرو بانک، استفاده از خودروهای الکتریکی روز به روز در کشورهای پیشرفته توسعه می‌یابد و خودروسازان نیز در حال افزایش تنوع خودروهای برقی خود هستند. با این وجود استفاده از خودروهای برقی در ناوگان موسسات عمومی و خدمت رسان به عنوان خودرو پلیس یا آمبولانس تاکنون چندان مورد توجه نبوده است. به نظر می‌رسد پلیس بریتانیا یکی از پیشگامان استفاده از خودروهای برقی در ناوگان خود باشد، چراکه اکنون سه محصول برقی با برند اشکودا به ناوگان خودروهای این اداره پیوسته‌اند.

 جدیدترین خبرها و رویدادها را در اینستاگرام همشهری آنلاین بخوانید (کلیک کنید)

پلیس، اداره امداد و نجات و بیمارستان‌های انگلستان اکنون می‌توانند از سه خودرو برقی اشکودا اوکتاویا vRS iV، اشکودا اوکتاویا iV و اشکودا سوپرب iV بهره‌مند شوند. اشکودا اوکتاویا vRS iV خودرویی ایده‌آل برای واحد واکنش سریع پلیس بریتانیاست و از ترکیب پیشرانه ۱.۴ لیتری بنزینی توربوشارژر و موتور الکتریکی بهره می‌برد. قدرت خروجی این پیشرانه ترکیبی ۲۴۵ اسب‌بخار و گشتاور آن ۴۰۰ نیوتن‌متر است.

اشکودا اوکتاویا vRS iV به کمک این پیشرانه ترکیبی می‌تواند در ۷.۳ ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست یابد. حداکثر سرعت این خودرو نیز ۲۲۵ کیلومتربرساعت است و در حالت تمام الکتریکی محدوده بردی برابر با ۶۳ کیلومتر خواهد داشت.

تیپ پایین‌تر این خودرو یعنی اشکودا اوکتاویا iV به ناوگان امداد بریتانیا پیوسته است. پیشرانه پلاگین هیبریدی این خودرو حداکثر ۲۰۴ اسب‌بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن‌متر گشتاور ارائه می‌دهد و محدوده برد آن در حالت تمام الکتریکی نیز ۶۹ کیلومتر عنوان شده است. بر روی این خودرو قابلیت‌های منحصر به فرد خودروهای امداد اضطراری نظیر روشنایی ۳۶۰ درجه و ادغام کامل سیستم‌های ارتباطی و سرگرمی قرار گرفته است.

کد خبر 575041

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سرگرمی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha