نشریه «پالیتیکو» گزارش داده رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به ادامه ادعاهای انتخاباتی ترامپ گفته، او را با گرفتن موها و دست و پاهایش از دفتر کارش در کاخ سفید بیرون می‌اندازد.

نانسی پلوسی

به گزارش همشهری آنلاین بعه نقل از فارس، «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا که در دوره ریاست‌جمهوری ترامپ سابقه‌ای طولانی از اختلافات و مشاجره با وی بر سر موضوعات مختلف دارد، گفته به دنبال اطمینان یافتن از این مسئله است که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا که همچنان شکست در مقابل «جو بایدن» رقیب دموکرات خود را نپذیرفته، دفتر کارش در کاخ سفید را ترک خواهد کرد.

به گزارش «فاکس نیوز»، او در روزهای گذشته و در حاشیه گفت‌وگوها با سایر رهبران کنگره درباره بسته کمکی و بودجه دولت، گفته برای خروج ترامپ از قدرت لحظه شماری می‌کند. به گزارش نشریه «پالیتیکو»، این دیپلمات ارشد دموکرات افزوده «قصد دارم او را از آنجا (دفتر کار ترامپ در کاخ سفید) با مو و دست‌های کوچک و پاهایش بگیرم و بیرون بکشم».

بنابر این گزارش، سخنگوی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به درخواست فاکس نیوز برای اظهارنظر در این خصوص پاسخی نداد.

علی‌رغم تایید پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا توسط مجمع گزینندگان با ۳۰۶ رأی الکترال، ترامپ هنوز از ادعای وقوع تقلب در این انتخابات دست برنداشته است.

یک رسانه آمریکایی گزارش کرده که برخی از مشاوران در کاخ سفید از اقدامات احتمالی ترامپ در آخرین روزهای باقی مانده وی در قدرت هراس دارند. 

وبگاه شبکه خبری سی‌ان‌ان نوشته ترامپ به گروهی از مشاوران حاشیه‌اش روی آورده که در حال ارائه طرح‌های عجیب برای برگرداندن نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا هستند. 

کد خبر 575025

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha