چهارمین دوره نمایشگاه کتاب‌های دست دوم دبی که روزهای پایانی خود را سپری می‌کند با استقبال شهروندان مقیم امارات روبه‌رو شده است.

نمایشگاه کتاب دست دوم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایبنا، روزنامه العرب نوشته است چهارمین دوره از نمایشگاه کتاب‌های دست دوم در دبی که از سوی سازمان فرهنگ و هنر در دبی از روز ۸ دسامبر در کتابخانه المنخول در دبی شروع شده تا ۲۴ دسامبر به فعالیت خود در زمینه فروش کتاب‌های دست دوم در این شهر ادامه می‌دهد.

هدف این نمایشگاه که در راستای تعهد این سازمان برای ایجاد یک جامعه کتاب‌خوان و کمک به تحقق اصول و برنامه‌های استراتژیک ملی مطالعه در این کشور از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۶ تاسیس شده ایجاد فرهنگ مطالعه به روشی پایدار در میان همه اقشار و گروه‌های سنی مقیم در کشور امارات است تا کتاب با قیمتی بسیار ارزان در دسترس همه افراد جامعه قرار بگیرد.

چهارمین دوره این نمایشگاه که کتاب‌های انگلیسی دست دوم در کنار کتاب‌های عربی برای بزرگسالان و کودکان به نمایش گذاشته شده نه تنها شاهد حضور چشمگیر شهروندان امارات بوده بلکه تعداد زیادی از غیر عرب‌ها نیز تاکنون از آن بازدید کرده‌اند.

عواید حاصل از فروش کتاب در این نمایشگاه  که هر سال در یکی از کتابخانه‌های دبی یا یکی از مراکز اصلی امارات برگزار می‌شود با مشارکت سازمان‌های خیریه در امارات صرف کارهای خیریه در سراسر کشور خواهد شد.

کد خبر 574904

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha