مجموع نظرات: ۱
سه‌شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
۰ نفر

دادستان مرکز استان ایلام با ابطال مزایده منزل شهروند ایلام، حکم جلب افرادی را صادر کرد که در این مزایده تبانی کرده بودند.

تخریب.jpg

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، بعد از درج خبر خانواده‌ای که در یک مزایده پرابهام منزل مسکونی آنها را با قیمت غیر واقعی به فروش رسانده بودند و اکنون در حسینیه محل ساکن شده‌اند، دادستان ایلام وارد ماجرا شد و حکم به ابطال مزایده منزل شهروند ایلامی داد. با پیگیری‌های افشار خسروی‌زاد، دادستان مرکز استان ایلام مزایده منزل شهروند ایلامی ابطال و حکم جلب افرادی که در این مزایده تبانی کرده بودند صادر شد.

حکم تخریب را دادگستری صادر نکرده است

همچنین دادگستری استان ایلام در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیرو اخبار منتشرشده مبنی بر تخریب غیر قانونی ملک مسکونی یکی از شهروندان ایلامی، بررسی‌های دادگستری کل مشخص کرد ملک مذکور سال ۱۳۸۳ بابت اخذ وام یکی از بستگان صاحب ملک در رهن بانک قرار گرفته و به لحاظ پرداخت نشدن تسهیلات در سررسید منتهی به صدور اجراییه شده است. در نهایت ملک پس از خاتمه عملیات اجرایی از طریق مزایده به فروش رسیده و متعاقب آن مالک فعلی جهت تجدید بنا اقدام به تخریب ساختمان کرده و هیچ‌گونه حکمی مبنی بر تخریب ملک در دادگستری استان صادر نشده است.

منزل مذکور مدتی قبل به خاطر ۲۰ میلیون تومان وام ضمانت دستور تخریب از دادگاه گرفت و متاسفانه تخریب شد. علاوه بر رسانه‌های استان، امام‌جمعه ایلام هم خواستار بررسی دقیق این موضوع در نهادهای اجرایی شده بود.

کد خبر 574718

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha