کیهان با اشاره به اظهارات اخیر علی اکبر رییس سازمان انرژی اتمی که گفته «اگر برجام نباشد و ما دوباره به شورای امنیت بازگردیم فاجعه می‌شود. آن وقت می‌خواهیم چه کار کنیم؟»، این سخنان را اظهار "عجز" و ارسال "پالس ضعف" به دشمن ارزیابی کرد.

علی اکبر صالحی

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه کیهان از سخنان اخیر علی اکبر صالحی درباره برجام و حرف‌های روز گذشته روحانی درباره نظارت مجلس به وزرا انتقاد کرد. 

کیهان نوشت: «هر چقدر که آمریکا و اروپا در توطئه علیه ایران و تقلا برای تعمیم خسارت محض برجام به دیگر مولفه‌های قدرت کشورمان مصر هستند، اما در این سو متأسفانه برخی دولتمردان همچنان مشغول حاشیه‌سازی بوده و پالس ضعف به طرف عهدشکن در برجام ارسال می‌کنند." 

این روزنامه با اشاره به اظهارات اخیر علی اکبر رییس سازمان انرژی اتمی که گفته «اگر برجام نباشد و ما دوباره به شورای امنیت بازگردیم فاجعه می‌شود. آن وقت می‌خواهیم چه کار کنیم؟»، این سخنان را اظهار "عجز" و ارسال "پالس ضعف" به دشمن ارزیابی کرد. 

صالحی با اشاره به مصوبه جنجالی اخیر مجلس درباره برجام گفت: «تعجب می‌کنم شورای نگهبان چگونه این قانون هسته‌ای مجلس را تصویب کرده است»

کیهان در این باره نوشت: "این اظهارنظر عجیب و تأمل‌برانگیز در حالی است که مجلس شورای اسلامی در جهت متوقف کردن زیاده‌خواهی طرف عهدشکن در برجام، مصوبه لغو تحریم‌ها را تصویب کرد و این مصوبه به تایید شورای عالی امنیت ملی نیز رسیده بوده است. متأسفانه برخی دولتمردان با حمله به مصوبه مذکور، طرف آمریکایی و اروپایی را به گستاخی‌ ترغیب کردند.»

کد خبر 574532

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha