مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴
۰ نفر

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان از اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ ۴ درصد برای ایجاد مشاغل خانگی و خوداشتغالی خبر داد.

تسهیلات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ظاهر پورمجاهد با بیان اینکه توزیع این وام از طریق معرفی دستگاه‌های متولی به بانک‌های عامل صورت می‌گیرد، افزود: دستگاه‌های متولی مانند کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی با معرفی طرح‌های کوچک مشاغل خانگی و خود اشتغالی افراد زیر پوشش خود، در جذب سریع‌تر تسهیلات اثربخش خواهند بود.

وی از اختصاص ۳۰میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه برای نوسازی و بازسازی مسکن روستایی خبر داد و اعلام کرد: این مبلغ برای هر واحد مسکونی در نظر گرفته شده‌ است که در مجموع رقمی بیش از ۶۰میلیارد را شامل می‌شود.  

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با اعلام رضایت از عملکرد بانک‌ها در زمینه تسهیلات اشتغال، اظهار داشت: تاکنون بانک‌ها توانسته‌اند در زمینه تسهیلات مشاغل کارگاهی و اشتغال روستایی ۷۵درصد از تعهدات خود را عملی کنند.  

پورمجاهد با اشاره به اینکه امسال پروژه‌های ویژه‌ای برای تحقق جهش تولید در استان در بخش‌های مختلف اجرا می‌شود، عنوان کرد: با توجه به شرایط موجود اولویت اول استان همچنان ارتقا معیشت، ایجاد اشتغال و رونق تولید است.  

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان به روسای بانک‌های عامل توصیه کرد: گزارش ‌عملکرد خود را در زمینه تسهیلات به‌صورت هفتگی به دبیرخانه کارگروه اشتغال برای بررسی ارسال کنند. بانک‌ها در زمینه تسهیلات کرونا توانسته‌اند ۸۰ درصد تعهدات خود را عملی کنند.

کد خبر 574416

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha