آخرین یلدای قرن ۱۳۰۰ هم فرا رسید.

سعادتی

 یلدایی از جنس مهربانی و همدلی. امسال در حالی به پیشواز شب یلدا می‌رویم که برخلاف سالهای گذشته می کوشیم با پرهیز از دورهمی ها، سلامت و تندرستی را به  خانواده و همه اطرافیانمان ارمغان دهیم.

نیت همه مان در شب یلدای امسال باید سلامتی عزیزان، همشهریان و همسایه‌هایمان باشد و سعی کنیم با در خانه ماندن و خودداری از دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه  مانع از شیوع بیماری ویروس کرونا و تلخ شدن کاممان در روزهای زمستانی شویم.
همشهریان عزیز ما قطعاً امسال با توجه به شرایط خاص پیش رو، مراسم شیرین و دلچسب شب یلدای ایرانی را با تعلیق رفت و آمدها متفاوت از سال های گذشته و از طریقی دور همی های مجازی گرامی می دارند تا بستر تکرار دورهمی های شاد سال های گذشته با حفظ سلامتی همه عزیزانشان فراهم شود.
شیوع ویروس کرونا و تاثیر منفی آن بر خیلی از کسب و کارها باعث شده تا امروز بخش قابل توجهی از افراد جامعه ما به خصوص در محله های محروم از شرایط اقتصادی خوبی برخوردار نباشند که نباید درسایه مهربانی و پیشینه فرهنگی ما در دستگیری از نیازمندان  مورد غفلت واقع شود. حواسمان به همسایه، همشهری و دوستانمان باشد تا در یلدای بی تکرار قرن لبخند را مهمان همه هموطنان‌مان کنیم.

کد خبر 573821

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha