چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
۰ نفر

فرماندار قصرشیرین گفت: یک حیوان درنده و وحشی در منطقه عشایری گمه‌کو از توابع این شهرستان استان کرمانشاه ۴۰ راس گوسفند را درید.

حمله گرگ ها به گله گوسفند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مرادعلی تاتار افزود: این حیوان وحشی با حمله به آغل دام‌های یکی از عشایر ساکن در منطقه گمه کو در حد فاصل قصرشیرین به گیلانغرب تعدادی گوسفند را درید که تاکنون ۴۰ راس آن تلف شده‌اند. این حادثه بامداد امروز در منطقه عشایری رخ داده که صاحب گوسفندان می‌گوید دام‌های او توسط پلنگ دریده شده‌اند.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: جزییات حادثه توسط کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان در دست بررسی است و پس از تطبیق آثار و نحوه تلف شدن گوسفندان، مشخص می‌شود این حمله توسط پلنگ یا حیوان درنده دیگری بوده است.

تاتار افزود: جمعیت عشایر کوچ رو قصرشیرین یک هزار و ۵۹۰ خانوار با ۹ هزار و ۵۱ تن است که شامل ایلات و طوایف خزل، سنجابی، قلخانی و گوران هستند که در مناطق سومار، خان لیلی، نفت شهر، بازی دراز، خسروی، گندمبان و اطراف شهر و نیز حاشیه روستاهای کرکهرک، انجیربان، گره صدف، تنگه حمام، پل شیرازی، کنه کبود، تق تق و حسین آباد مستقر می‌شوند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد.

کد خبر 573313

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha