معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۶ تهران از انجام مقدمات برای بهره‌برداری ایستگاه جدید در خط ۷ مترو همزمان با ۲۲ بهمن ماه امسال خبر داد.

مترو تهران

محمد عندلیب در گفتگو با خبرنگار همشهری آنلاین با اعلام این خبر گفت: ضلع شمالی و شمال غربی ایستگاه تربیت مدرس از خط هفت مترو تهران قرار است برای ۲۲ بهمن ماه افتتاح شود که اکنون در حال آماده‌سازی مقدمات بهره‌برداری و ایمن‌سازی تردد عابرین در محدوده این ایستگاه جدید هستیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۶ تهران درباره دیگر ایستگاه‌های جدید مترو در این منطقه، گفت: ایستگاه‌های مترو هفت تیر، کریمخان زند، میدان ولی عصر، پارک لاله، کارگر و تربیت مدرس همه در خط ۶ مترو تهران و ایستگاه‌ باقرخان و تربیت مدرس در خط ۷ مترو ایستگاه‌هایی هستند که در آینده افتتاح می‌شوند.

وی افزود: بر اساس اطلاعات کسب شده، عملیات عمرانی تمامی این ایستگاه‌های جدید پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است و چند درصد باقی مانده هم اگر مشکلات مالی حل شود، ایستگاه‌ها آماده افتتاح می‌شوند.

عندلیب در پاسخ به اینکه آیا مناطق می‌توانند از محل درآمدهای اختصاصی به کمک جبران کسری اعتبارات لازم برای تکمیل این ایستگاه‌های جدید بپردازند؟، خاطرنشان کرد: اگر به مناطق در این زمینه تفویضی صورت بگیرد، امکان کمک وجود دارد تا حمل و نقل عمومی در سطح منطقه زودتر تقویت شود.

معاون شهردار منطقه ۶ تهران افزود: منطقه باید در محل جانمایی شده برای ایستگاه‌ها، کارگاه در اختیار شرکت مترو و پیمانکار قرار می‌داد که این کار صورت گرفته است.

کد خبر 573310
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha