کودک سه ساله که ظهر روز کذشته از یکی از کوچه‌های علی‌آباد کتول استان گلستان ربوده شده بود، با دستگیری آدم‌ربایان به آغوش خانواده بازگشت.

آدم‌ربایی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سعید دادگر، فرمانده انتظامی گلستان گفت: به دنبال مراجعه حضوری یکی از شهروندان در ساعت ۱۳ روز گذشته به کلانتری ۱۳ علی‌آباد کتول مبنی بر ربوده شدن فرزند ۳ ساله‌اش، بلافاصله مراتب در دستور کار گروه ویژه ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. در بررسی‌های اولیه ماموران مشخص شد فرزند شاکی در کوچه مشغول بازی با دوستانش بوده که سرنشینان یک دستگاه زانتیا او را ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل کرده‌اند.

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه متهمان در تماس تلفنی با خانواده کودک درخواست ۵۰۰ میلیون تومان پول کرده بودند، گفت: تحقیقات فنی و میدانی پلیس آغاز شد و ماموران موفق شدند به سرنخ‌هایی از آدم‌ربایان برسند و مخفیگاه آنان را در شهرستان کردکوی شناسایی کنند. پس از هماهنگی با مراجع قضایی و در عملیاتی غافلگیرانه، ماموران خودرو متهمان را حین ورود به مخفیگاه متوقف و ضمن آزاد کردن کودک ۳ ساله هر ۲ گروگانگیر را دستگیر کردند.

سردار دادگر با اشاره به تحویل کودک به خانواده‌اش، بیان کرد: آدم‌ربایان در تحقیقات اولیه انگیزه خود را از این اقدام مجرمانه اختلاف شخصی عنوان کردند. هر ۲ متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

کد خبر 572884
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha