سید محمد صدر ضمن تایید بازگشت لوایح FATF برای بررسی مجدد به مجمع تشخیص مصلحت نظام، موافقت رهبری با نامه دولت را معنادار دانشت و ابراز امیدواری کرد لوایح این بار تصویب شوند.

سیدمحمد صدر

همشهری آنلاین - سلمان زند: سیدمحمد صدر دیپلمات و معاون عربی وزیر خارجه دولت خاتمی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار همشهری آنلاین ضمن تایید بازگشت بررسی لوایح FATF برای بررسی مجدد در مجمع تشخیص نظام اظهار کرد: ظاهرا آقای روحانی نامه‌ای به مقام معظم رهبری نوشته‌اند و از ایشان درخواست کرده‌اند که ایشان هم موافقت کرده‌اند که دوباره بررسی شود.

این عضو مجمع در پاسخ به اینکه چرا تعدادی از اعضای مجمع از این موضوع مطلع نبوده‌اند و اظهار کرده‌اند که هنوز این موضوع به اعضا ابلاغ نشده است، گفت: بله. این اشکال به مجمع وارد است که در جلسه چهارشنبه چنین موضوع مهمی را به اطلاع اعضا نرساندند درحالیکه باید اطلاع می‌دادند.

وی در ادامه ضمن تاکید بر اینکه تصویب این لوایح به نفع کشور و نظام است اظهار امیدواری کرد که این لوایح مورد تصویب اعضای مجمع قرار گیرد.

 صدر همچنین در واکنش به اینکه آیا موافقت رهبری برای بررسی مجدد می تواند نشانه‌ای معنادار در این باره باشد، گفت: ما نمی‌توانیم از جانب رهبری اظهار نظر کنیم، اما همین که دستور بررسی مجدد داده‌اند می‌تواند خود مفهومی خاص داشته باشد. 

این عضو مجمع در پایان ضمن اظهار بی اطلاعی از جلسه بعدی مجمع تاکید کرد که باید دبیرخانه و ریاست مجمع زمان جلسه بعدی را اعلام کنند و موضوع بررسی شود.  

کد خبر 572759

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha