معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، مناطقی که بیشترین دوردورهای شبانه پایتخت را در روزهای محدودیت تردد به خود اختصاص داده‌اند، معرفی کرد و گفت: بیشترین اعمال قانون در طرح محدودیت تردد شبانه مربوط به ۳ خیابان است.

دور دور شبانه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ علی همه‌خانی معاون آموزش پلیس راهور فاتب گفت: بیشترین اعمال قانون در طرح محدودیت تردد شبانه (۲۱ تا ۴ بامداد) متعلق به بلوار اندرزگو، سعادت‌آباد و تهرانپارس به خصوص در بحث دوردورهای شبانه است.

سرهنگ همه‌خانی گفت: با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا و اجرای محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح، جدا از دوربین‌های ثبت تخلفات که نسبت به رصد این تخلف فعال هستند، همکاران من در سطح شهر نیز با تخلفاتی چون دوردورهای شبانه و مخدوشی پلاک که به خصوص در مناطق اندرزگو، سعادت‌آباد و تهرانپارس رخ می‌دهد، برخورد می‌کنند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: آمار پلیس نشان می‌دهد بیشترین فراوانی توقیف نیز متعلق به دوردورهای شبانه در محدوده‌های مذکور مربوط است و در دیگر موارد مردم همراهی خوبی با پلیس در اجرای این طرح (طرح محدودیت تردد شبانه) داشته‌اند.

سردار حمید هداوند، جانشین فرمانده انتظامی پایتخت نیز در گفتگویی با فارس اعلام کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲۵۰۰ دستگاه خودروی متعلق به دوردورکنندگان و مزاحمان خیابانی توسط پلیس امنیت توقیف شده‌اند و پلیس راهور نیز در بازه زمانی مذکور ۳۰ هزار دستگاه خودرو را اعمال قانون کرده است. 

این مقام ارشد پلیس تهران با تذکر به خانواده‌ها مبنی بر کنترل بیشتر فرزندان با تأکید بر این مطلب که توقیف خودروی دوردورکنندگان جزو برنامه‌های ثابت پلیس است، خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۷۰ هزار تذکر لسانی در این زمینه به شهروندان ارائه شده است. 

وی در خصوص آمار دوردور در تهران با توجه به ممنوعیت‌های تردد شبانه اظهار داشت: با توجه به ممنوعیت‌های تردد که از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح اجرا می‌شود، در حوزه دوردور با کاهش مواجه بوده‌ایم.

سردار هداوند تاکید کرد: پلیس با جدیت با افرادی که بخواهند امنیت روحی و روانی شهروندان را به مخاطره بیندازند، برخورد خواهد کرد.

کد خبر 572594

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha