مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اهواز از راننده‌ای تقدیر کردند که این روزها با یک تماس تلفنی و انتشار متن حرف‌هایش درباره مدافعان سلامت سرشناس‌ترین و بامعرفت‌ترین راننده اینترنتی ایران است.

تقدیر از راننده تاکسی اینترنتی

به گزارش هشهری‌آنلاین به نقل از فارس، آقای فره مددی مکوندی درباره نیت خود از بازگرداندن مبلغ کرایه یک پرستار کرونا گفت: من فکر نمی‌کردم فایل صوتی حرف‌هایم به این گستردگی منتشر شود و این حرکت را دلی انجام دادم. نیت من انجام حرکت کوچکی در برابر حرکت بزرگ کادر درمان بود. من شنیدم بعضی از همکارانم وقتی متوجه می‌شوند مسافر آن‌ها از کادر درمان است با این احتمال که ممکن است ناقل باشند، از رساندنشان امتناع می‌کنند اما خدا شاهد است هر روزی که کادر درمان را به مقصد رساندم رزق من چندبرابر شد.

فرهاد ابول‌نژادیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در استان خوزستان هم گفت: امروز شروع پویش همیاران سلامت را داشتیم. همکاران ما نزدیک ۱۱ ماه است در مبارزه با ویروس کرونا از جانشان گذشته‌اند تا سلامتی را به جامعه بازگردانند. هفته گذشته صدایی منتشر شد که یک همشهری عزیز ما یکی از کادر درمان بیمارستان ابوذر را به مقصد رسانده و وقتی متوجه شده مسافرش پرستار بخش کروناست، با پشتیبانی تماس گرفته و درخواست بازگرداندن مبلغ کرایه را کرده است. ما هم در ادامه این حرکت از همه افراد جامعه و هم‌استانی‌ها می‌خواهیم نگاه مهربانشان را به سمت مدافعین سلامت معطوف و آن‌ها را یاری کنند.

کد خبر 572272

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha