هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس شنبه برگزار شد و در مهمترین بازی دو تیم منچستر یونایتد و منچستر سیتی در ورزشگاه اولد ترافورد به مصاف هم رفتند.

منچسترسیتی  منچستر یونایتد

به گزارش همشهری آنلاین، نیمه اول این بازی حادثه مهمی را در پی نداشت اما  در نیمه دوم  بازی اتفاق مهمی رخ داد زمانی که برخورد راشفورد با مدافع منچستر سیتی با یک وقفه چند  ثانیه ای با اعلام پنالتی از سوی داور مسابقه توام شد. البته بلافاصله داور ویدیویی به بازبینی  صحنه پرداخت و نه تنها پنالتی مردود شد بلکه راشفورد در موقعیت آفساید صاحب توپ شده بود. این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا منچستر نتواند پیروزی دوبر صفر فصل گذشته را در ورزشگاه اختصاصی خود تکرارکند.

در حال حاضر منچستر یونایتد با ۲۰ امتیاز  و منچستر سیتی با ۱۹ امتیاز در جایگاه های هفتم و هشتم جدول قرار گرفتند. کایل واکر مدافع سیتی در پایان این بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین برگزیده شد. در سایر بازی های روز شنبه تیم فوتبال ولورهمپتون در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم استون ویلا رفت که این دیدار با نتیجه یک - صفر به سود تیم مهمان به پایان رسید. تک گل این بازی را انور الغازی در دقیقه چهارم وقت اضافه از روی نقطه پنالتی برای استون ویلا  به ثمر رساند. این بازی ۲ اخراجی نیز داشت. ابتدا داگلاس لوئیز هافبک استون ویلا در دقیقه ۸۵ از بازی اخراج  شد و پس از او ژوائو موتینیو از ولوز در دقیقه پنجم وقت اضافه کارت قرمز گرفت. نیوکاسل نیز در ورزشگاه سنت جیمز پارک دوبریک وست برومویچ  را مغلوب کرد.

در بازی های روز یکشنبه تاتنهام صدرنشین این رقابت ها در خارج از خانه به مصاف کریستال پالاس می رود و لیورپول هم در زمین فولام مهمان این تیم است.

کد خبر 572236

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha