رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: نگران نباشید، بزرگ‎ترین بودجه برای بازنشستگان در لایحه ۱۴۰۰ گنجانده شده تا با همین ترتیب، آن‌چه از متناسب‌سازی حقوق این عزیزان باقی مانده است، اجرایی شود. بر قولی که به شما داده‌ام، پابرجا هستم.

بازنشسته - بازنشستگان - سالمند

 به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایلنا،‌ در فاصله ۴۲ روز با گفت‌وگوی اینستاگرامی پیشین معاون رئیس‌جمهور، باردیگر محمدباقر نوبخت با فرهنگیان، بازنشستگان، اعضای کادر درمان و کارکنان سازمان زندان‌ها به گفت‌وگو پرداخت تا به دغدغه‌های آنان پاسخ دهد. معاون رئیس‌جمهور خطاب به بازنشستگان گفت: به شما قول می‌دهم که اجرای همسان‌سازی تا انقلاب مهدی ادامه دارد. شما عزیزان، افراد باتجربه و دنیادیده‌ای هستید؛ نگران نباشید؛ این موضوع سال‌های سال اجرا می‌شود، چون در احکام شما لحاظ شده است. 

 وی همچنین در واکنش به خبرسازی یکی از سایت‎ها که افزایش رقم ردیف بودجه صندوق کشوری را مورد انتقاد قرار داده بود، گفت: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان قانون است و باید برای این احکام قانونی، منابع مالی لازم در لایحه بودجه ۱۴۰۰ دیده می‌شد.

نوبخت با بیان این‌که بودجه لازم برای بازنشستگان لشکری و کشوری در لایحه بودجه دیده شده است، افزود: در سال ۱۴۰۰ نیز منابع لازم برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت خواهد شد. البته آقایان سالاری و شریعتمداری پیگیر هستند تا این موضوع به سرانجام برسد. 

کد خبر 571984

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha