سرمربی استقلال امروز مصاحبه‌ای در محل تمرین این تیم انجام داد که بخشی از آن حاشیه‌ساز شد.

فکری

به گزارش همشهری آنلاین محمود فکری امروز در تمرینات استقلال مصاحبه طولانی‌ای با خبرنگاران داشت. در همین مصاحبه سرمربی استقلال از یک عبارت جنجالی علیه باشگاه پرسپولیس استفاده کرد. 

او در بخش دیگری از صحبت هایش برای نام بردن از پرسپولیس از نام "پیروزی " استفاده کرد. موضوعی که در سال های اخیر باعث حواشی و جنجال های زیادی شده است. سرمربی استقلال  که به هجمه‌ انتقادات علیه تیم خود معترض است گفت « شیطنت ها خیلی علیه ما زیاد است. یکسری هجمه ها بعد از آن اتفاقات که مدیریت قبلی تیم پیروزی انجام داد( منظور فکری احتمالا مربوط به انتشار ویدئوهای مهدی رسول پناه مدیرعامل سابق پرسپولیس باشد) با یک خبر کذب که بین فکری و وریا درگیری اتفاق افتاده ، هجمه را آوردند سمت استقلال . متاسفانه استقلالی ها هم خیلی قشنگ این خبر کذب را در آغوش گرفتند و از همان زمان این هجمه روی استقلالی ها ماند. من خواهشی که از استقلالی ها دارم اینکه خیلی باهوش  باشند و حوصله کنند و اجازه ندهند خیلی راحت از آن ها بازی بگیرند. "


فکری در ادامه گفت:" خواهشی   از مسئولان نظام که استقلالی هستند دارند.  تیم های مختلف هوادارانی دارند که تعدادی  از آنها مسئولین نظام هستند و هوایشان را دارند.  مسئولین استقلالی نظام باید به باشگاه کمک کنند. تمام مجموعه استقلالی در کشور باید کمک کنند. تیم مشکل داشته دارد و  جمع می شود اما برای موفقیت نیاز مبرم داریم به کمک رسانه های استقلالی و مسئولین استقلالی که این مهم را زودتر جمع کنیم.

کد خبر 571546

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha