مجموع نظرات: ۲
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
۰ نفر

دستفروش فداکاری که در حادثه آتش‌سوزی کلینیک سینا اطهر برای نجات جان هموطنان به میان آتش و دود رفت، پس از گذشت چند ماه از این حادثه، کاور آتش‌نشان داوطلب سازمان آتش‌نشانی را با افتخار به تن کرد و به عضویت داوطلبانه سازمان آتش‌نشانی تهران درآمد.

عنایت آزغ

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، حادثه آتش‌سوزی کلینیک سینا اطهر در تهران که ۱۰ تیر ماه ۹۹ به وقوع پیوست و منجر به جان باختن چند تن از هموطنان نیز شد، دارای گوشه‌هایی بود که در اشاره به یکی از مهمترین آنها می‌توان ایثار یک جوان دستفروش در نجات برخی افراد حاضر در محل حادثه را یادآوری کرد.

نیمه تیر ماه بود که غلامحسین محمدی، رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران از دیدار جوان فداکار با شهردار تهران خبر داد و عنوان کرد که پیروز حناچی به درخواست شهروندان از عنایت آزغ خواست که به خانواده بزرگ ایثارگران آتش‌نشان بپیوندد. تا اینکه این هموطن فداکار روز دوشنبه ۱۷ آذر ماه در محل سازمان آتش‌نشانی با مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران دیدار کرد و کاور آتش‌نشان داوطلب سازمان آتش نشانی را با افتخار به تن کرده و به عضویت داوطلبانه سازمان آتش‌نشانی تهران درآمد.

مهدی داوری مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در دیدار با دستفروش فداکار حادثه آتش‌سوزی کلینیک سینا اطهر که با شنیدن صدای کمک‌خواهی تعدادی از افراد گرفتار در آتش وارد ساختمان شده و جان چندین نفر را نجات داده بود، با اهدای لوح سپاس از تلاش‌های این مرد جوان تجلیل کرد.

عنایت آزغ جوان ۲۴ ساله اهل روستای باوج بخش ابوالفارس استان خوزستان است که برای امرار معاش در تهران مشغول دستفروشی است و در روز حادثه در نزدیکی کلینیک در حال کسب روزی بود.

کد خبر 571116
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha