مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲
۰ نفر

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری زنی کلاهبردار پس از ۹ سال متواری‌ شدن خبر داد.

دستگیری-زن

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از تسنیم، پرونده‌ای مبنی بر دستگیری متهم متواری به قرارگاه جلب محکومان و متهمان فراری پلیس پیشگیری تهران ارجاع شد. محتویات پرونده حاوی این بود که خانمی با جعل اسناد مالکیت چند قطعه زمین، آنها را به ۶ خریدار فروخته و به‌مدت ۹ سال متواری شده است.

کارگروه ویژه‌ای در این رابطه تشکیل شد و با رصدهای اطلاعاتی و بررسی تمام سرنخ‌های به‌دست‌آمده، مأموران پلیس پیشگیری موفق شدند مخفیگاه این کلاهبردار متواری را شناسایی و وی را در یک عملیات پلیسی دستگیر کنند.

متهم پیش از دستگیری نیز در صدد انجام کلاهبرداری مشابه دیگری به همین شیوه بود و پس از انتقال به مقر پلیس به جرم ارتکابی اقرار و عنوان کرد، اسناد چند قطعه زمین را جعل کرده و به ۶ خریدار فروخته است و از بابت فروش آنها مبلغ ۳۰ میلیارد ریال در آن مقطع زمانی به دست آورده است.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری‌شده را به‌ قیمت فعلی یک تریلیون ریال اعلام کردند و متهم پس از تحقیقات تکمیلی به مرجع قضایی معرفی شد.

وی افزود: شهروندان برای انجام معاملات ملکی و غیرملکی با کارشناسان مربوط مشورت و پس از انجام استعلام‌های لازم اقدام به تنظیم قرارداد و پرداخت ثمن معامله کنند.
 

کد خبر 570386

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha