​معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به وضعیت نارنجی اکثر نقاط استان تهران از نظر شیوع کرونا، وضعیت دورکاری کارمندان را در هفته آینده تشریح کرد.

کرونا - کارمندان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، غلامرضا عباس پاشا ​معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به وضعیت دورکاری کارمندان در استان تهران اظهار داشت: با توجه به همکاری مطلوب مردم و اقدامات انجام شده، اکثر نقاط استان تهران در وضعیت نارنجی قرار دارد و تنها پیشوا در وضعیت قرمز است. 

وی ادامه داد: با توجه به این موضوع، بخشنامه سازمان امور اداری و استخدامی مربوط به وضعیت نارنجی در استان تهران اعمال می‌شود و از روز شنبه ۱۵ آذرماه به مدت یک هفته یعنی تا ۲۱ آذرماه این شرایط حاکم خواهد بود و در ادامه وضعیت شهرها به صورت هفتگی بررسی و نحوه فعالیت ادارات اطلاع‌رسانی می‌شود. 

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران عنوان کرد: در وضعیت نارنجی ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با ماموریت‌های اساسی و مدیریت شهری می‌توانند با تشخیص بالاترین مقام مسئول (در سطح ملی یا استان) نسبت به کاهش حضور تا یک سوم کارکنان خود اقدام کنند و در سایر ادارات ارائه خدمات با حضور ۵۰ درصدی کارکنان انجام خواهد شد. 

عباس پاشا سپس خاطرنشان کرد: در مورد شهرهای قرمز نیز ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با ماموریت‌های اساسی و مدیریت شهری می‌توانند با تشخیص بالاترین مقام مسئول (در سطح ملی یا استان) نسبت به کاهش حضور تا پنجاه کارکنان خود اقدام کنند، مشروط بر آنکه خللی در ارائه خدمات ضروری به وجود نیاید و در سایر ادارات ارائه خدمات با حضور حداکثر یک سوم کارکنان انجام خواهد شد.

کد خبر 569931

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خانواده

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ترانه IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    11 0
    دولت هم خودش زده به... هیچ کدوم از اداره ها رعایت نمیکنن هرجور دلشون میخواد عمل میکنن و همه کارمندها رو به نوعی مجبور میکنن بیان سر کار هیچ کس هم جرات دخالت نداره تازه دوره های آموزشی حضوری هم برگزار میکنن
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    11 0
    والله ما توی یه سازمانی هستیم که نور چشمیها از قبل از بیماری کرونا هم دور کار بودن.اما بی کس و کارایی مثل ما از اول خدمتمون عین اسب کار میکردیم که اونا بخورن‌حالا ما هیچی نداریم اونا خونه و ماشین و.‌‌...
  • مادر شاغل IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    9 0
    میگن دستور مدیر هست باید بیایین سرکار کدوم دورکاری؟؟؟؟؟