این کارآفرین بزرگ ایرانی می‌گوید: برای به دست آوردن ثروت نیازی نیست مثل گذشته ۲۰ سال خاک کاری را بخورید تا ثروتمند شوید در صورتی که عصر حاضر این امکان را به افراد می‌دهد که در یک بازه زمانی کوتاه‌تر بتوان ثروتمند شد.

11

فیلم گرگ وال استریت ساخته مارتین اسکورسیزی و با بازی درخشان دی کاپریو یکی از محبوب‌ترین فیلم‌ها بین ایرانی هاست. این فیلم بر اساس زندگی جردن بلفورت فعال معروف بازار سهام در آمریکا ساخته شده که البته الهام‌بخش بسیاری از فعالان اقتصادی در ایران نیز بوده است. اما نکته قابل توجه آن است که بلفورت قرار است در کنار یک ایرانی در سمیناری با عنوان مجمع جهانی فروش سخنرانی کند.

این سمینار در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد و البته محدودیتی برای ثبت نام در آن وجود ندارد، اما شاید اهمیت این سمینار حضور فرد شناخته شده‌ای به نام جردن بلفورد در یک گردهمایی قابل دسترس باشد که حضور یک استاد کسب و کار و کارشناس ارشد بازار سرمایه ایرانی به نام علیرضا محرابی در کنار او جالب توجه است.

علیرضا محرابی، اما در تشریح این سمینار و موضوع سخنرانی او به خبرگزاری ها می‌گوید: جردن بلفورت قرار است درباره ابزار کسب‌وکار سخنرانی کند و همچنین راهی که او برای میلیاردر شدن سپری کرده در این همایش مطرح خواهد شد.

این مدرس کسب و کار می‌افزاید: بلفورت در این همایش جزئیات شکست‌های خود را در طی مسیر کاری‌اش به واسطه غرور و طمعی که به سراغ او آمده تشریح خواهد کرد که به طور قطع می‌توان از آن درس‌های فراوانی آموخت.

محرابی همچنین تصریح می‌کند: آقای بلفورت یک شیوه‌ای به نام «خط مستقیم در فروش و مذاکره» دارد که قصد دارد در این خصوص صحبت کند؛ همان شیوه‌ای که باعث شده او در سن ۲۶ سالگی به درآمد سالانه ۵۰ میلیون دلار برسد. او موسسه را تاسیس می‌کند که ۱۰۰۰ دلال سهام را استخدام می‌کند و در سال یک و نیم میلیارد دلار گردش مالی داشته که موفق‌ترین سازمان بورسی در دهه ۹۰ میلادی بوده است.

این کارشناس بازارهای مالی ادامه می‌دهد: بلفورت در این سمینار درباره شیوه موفقیت خود و همچنین روش خلق بازارهای جدید به وسیله ۷ استراتژی را مطرح خواهد کرد. درباره کسب و کارها و ابزارهای جدید در دوران پساکرونا و چالش‌هایی که وجود دارد نیز صحبت خواهد کرد.

محرابی با اعلام این خبر که مدرک معتبری با امضای جردن بلفورت در پایان این سمینار از طرف موسسه او به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد، می‌گوید: شایان ذکر است که جردن بلفورت در آمریکا کلاس‌هایی با قیمت ۵ هزار دلار برگزار می‌کند و این کلاس‌ها پر می‌شود.

وی می‌افزاید: شاید یکی از دلایلی که جردن بلفورت به سمینار آمده است می‌تواند کرونا باشد چرا که همایش‌های حضوری او را کمتر کرده است و این فرصت را داشته که در این سمینار حضور پیدا کند. هرچند که تمام پروتکل‌ها در این همایش رعایت خواهد شد.

دوره خاک خوری برای ثروتمند شدن گذشته است

همچنین محرابی می‌گوید: موضوع سخرانی من هم درباره رشد سریع کسب و کارهاست. برای تشریح این مطلب باید بگویم که برای هر انسانی فرصت‌هایی پیش می‌آید، اما باورهای ذهنی و توانایی‌هایشان اجازه تبدیل فرصت به ثروت را به آن‌ها نمی‌دهد.

 وی تاکید می‌کند: سخرانی من در این همایش درباره این است که برای به دست آوردن ثروت نیازی نیست که مثل گذشته ۲۰ سال خاک کاری را بخورید تا ثروتمند شوید در صورتی که عصر حاضر این امکان را به افراد می‌دهد که در یک بازه زمانی کوتاه‌تر بتوان ثروتمند شد.

این کارشناس ارشد بازارهای مالی می‌افزاید: افرادی در دنیا بودند که ظرف دو یا سه سال ثروت‌های میلیون دلاری به دست آوردند. ایده در کنار توان اجرا رشد می‌کند بنابراین باید یکسری از قابلیت‌ها را در خود تقویت کنید تا به این مرحله برسید.

 محرابی همچنین درباره این سمینار یادآور می‌شود: لازم به ذکر است که مدیران کسب و کارها و برندهای مطرح داخلی به همراه بسیاری از از چهره‌ها و مدرسین داخلی نیز در این سمینار شرکت خواهند کرد و فرصت مناسبی برای ارتباط بیشتر با این افراد است.

 این سمینار از ۲۴ تا ۲۶ آذرماه در شهر استانبول ترکیه برگزار می‌شود که ورود آن برای عموم آزاد است.

کد خبر 569861

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha