جمعه ۱۴ تیر ۱۳۸۷ - ۱۹:۱۳
۰ نفر

شهردار تهران گفت: این باور باید باور همه باشد که بیش از آنکه شهدا به ما نیاز دارند که مراسم بزرگداشت و یادبود برای آنها برگزار کنیم یا خانواده‌های آنها از ما توقع برگزاری چنین مراسمی را داشته باشند،

به گزارش سما، قالیباف گفت: این ماییم که نیاز داریم یاد و راه شهدا را مورد توجه قرار دهیم و به شهدا به‌عنوان شاخص اصلی حرکتمان در زندگی توجه کنیم.

محمد باقر قالیباف، شب گذشته در مراسم عقیق سرخ که به‌منظور یادبود شهدای محله کرمان منطقه‌ ۸ برگزار شده بود، با بیان این مطلب اظهار کرد: نباید لحظه‌ای در این موضوع تردید کنیم که شهدا به‌عنوان نمادهایی ما را به صراط مستقیم هدایت می‌کنند و ما به توجه و عنایت آنها نیازمندیم.

شهردار تهران، افزود: شهدا و امام می‌خواستند در این مقطع از تاریخ اثبات کنند که دین در اداره جامعه می‌تواند به همه نیازهای مادی و معنوی ما پاسخ دهد و ما امروز اگر در مسند مسئولیت هستیم باید بتوانیم این موضوع را تحقق بخشیم و با حرکت روبه جلو و رشد روز افزون، دین خود را به این کشور ادا کنیم.

شایان ذکر است در مراسم یادواره شهدای محله کرمان (عقیق سرخ) جمع کثیری از اهالی منطقه ۸ و خانواده‌های شهدای این منطقه حضور داشتند.

تجلیل شهردار تهران از یک پدر شهید ۱۱۰ ساله از بخش‌های ویژه این مراسم بود.

همچنین در این مراسم تندیس یادبود به خانواده‌های شهدای محله کرمان از سوی شهردار تهران اهدا شد.

کد خبر 56986

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز