رئیس پلیس راهور درباره آخرین وضعیت اجرای طرح محدودیت‌های تردد که به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر کووید-۱۹ اعمال شده است، توضیح داد.

سردار سید کمال هادیانفر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور با اشاره به اجرای طرح محدودیت‌های تردد در کشور گفت: از ابتدای اجرای طرح محدودیت‌های تردد در ایران تاکنون براساس آنچه ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغ کرده است، علی رغم شرایط جوی بد، نیروهای پلیس راهور به طور کامل در محورهای شمالی کشور و محورهای متأثر از بارش برف و باران حضور داشته‌اند.

سردار هادیانفر ادامه داد: مردم هم همکاری کاملی با ما داشتند و هماهنگ با دستورالعمل‌ها و اطلاع‌رسانی‌ها عمل کردند و در هیچ‌یک از مبادی ورودی یا خروجی شهرها تنش یا درگیری با مردم نداشتیم و همه از این طرح تمکین کردند.

وی گفت: حدود ۵۱۱ هزار تذکر و عودت خودروها به مبدأ را داشتیم، ۴۱۰ هزار پیامک را برای افراد متخلفی که با پلاک غیربومی قصد ورود به شهرهای قرمز و نارنجی داشتند و هم برای ممنوعیت تردد شبانه در ساعات ۲۱ شب تا ۴ صبح  ارسال کرده‌ایم.

رئیس پلیس راهور گفت: ما در روزهای اول تاکید کردیم که پیامک‌ها صرفا برای تذکر هستند و اعمال جریمه انجام ندادیم و این کار در شهرها و راه‌ها انجام شد و تاکید کردیم که همکاران ما در شهرها به صورت دستی جریمه نکنند و دوربین‌ها این مسؤلیت را عهده دار بودند.

وی افزود: در مجموع حدود ۲۹۰ هزار جریمه  در بخش‌های مختلف انجام شد که ۷۰ درصد این جریمه‌ها برای ورود به شهرهای قرمز و نارنجی بوده و ۳۰ درصد از این میزان جریمه برای ترددهای شبانه (از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح) اتفاق افتاده است.

کد خبر 569679

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha