احمد مرادی نماینده بندرعباس در صحن مجلس گفت: روحانی از ترس کرونا برای بودجه در مجلس حاضر نشد، این توهین به ۸۵ میلیون ایرانی است. مطمئن باش با کرونا نمی‌میری چون مرگ در حین خدمت توفیق می‌خواهد. سرگذشت شهدا و حاکمان خائن به ممکلت را ببین، انتخاب هرکدام به انتخاب جنابعالی است. این ویدئو را ببینید.

به گزارش همشهری آنلاین، خانه ملت نوشت: احمد مرادی در نشست علنی امروز چهارشنبه ۱۲ آذر ماه مجلس شورای اسلامی در بخشی از نطق میان دستور با اشاره به بودجه ۱۴۰۰ گفت: بودجه سال ۱۴۰۰ در حال رسیدگی است انتظار این بود که رئیس جمهور در مجلس حضور پیدا کند ولی متاسفانه به علت ترس از بیماری کرونا حضور نیافت.

مرادی با اشاره به عدم حضور رئیس جمهور در صحن علنی ادامه داد: این گونه حرکت‌ها توهین به ۸۵ میلیون جمعیت ایرانی است؛ آقای رئیس جمهور مطمئن باشید با کرونا نمی‌میرید چرا که مرگ در حین خدمت توفیق می‌خواهد. حتما سرگذشت شهدای گرانقدر همچون شهید رجایی، باهنر، حاج قاسم سلیمانی دانشمندان هسته‌ای، شهید بهشتی و شهدای سلامت و امثال آنها را بررسی کنید و سرنوشت حاکمان خائن به مملکت را هم. انتخاب با خود شماست اگر می خواهید این شعر شامل حال شما نباشد؛عرصه سیمرغ نه جولانگه توست/ عرض خود میبری و زحمت ما میداری. 

 جدیدترین خبرها و رویدادها را در اینستاگرام همشهری آنلاین بخوانید (کلیک کنید)

کد خبر 569631

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha