بورس تهران امروز سه شنبه ۱۱ آذرماه را در آغاز معاملات کاهشی آغاز کرد و تا حدود ۶ هزار واحد منفی عقب نشست اما در کمتر از یکساعت تغییر مسیر داد و با رشد همراه شد و به بیش از ۸ هزار واحد مثبت جلو رفت اما در نهایت در پایان معاملات شاخص کل با ۷ هزار و ۷۳۰ واحد افزایش بر عقربه یک میلیون و ۴۷۳ هزار واحد متوقف شد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۷ هزار و ۷۳۰ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۴۷۳ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۲۱۱۴ واحد افزایش به رقم ۴۱۹ هزار و ۹۰۷ واحد رسید. معامله‌گران امروز ۲ میلیون و ۵۲ هزار معامله به ارزش ۱۶۲ میلیارد و ۲۹۶ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، گسترش نفت و گاز پارسیان، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان و پالایش نفت بندرعباس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند. همچنین سرمایه گذاری تامین اجتماعی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را بر روی این بازار داشت.

فرابورس نیز با ۱۰۷ واحد افزایش رقم ۱۸ هزار و ۳۶۹ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز یک میلیون و ۱۵ هزار معامله انجام داده‌اند که ۷۴ میلیارد و ۱۷۴ میلیون ریال ارزش داشت.

پتروشیمی تندگویان، سهامی ذوب آهن اصفهان، سرمایه گذاری صبا تامین، صنعتی مینو و بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین پتروشیمی مارون و سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را بر روی این بازار داشتند.

کد خبر 569379

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha