بازار سهام امروز سه شنبه ۱۱ آذرماه را در ابتدای کار با افت آغاز کرد و تا حدود ۶ هزار واحد منفی شد اما در کمتر از یکساعت تغییر مسیر داد و با رشد همراه شد و هم اکنون شاخص کل با ۸ هزار و ۲۸۷ واحد افزایش در محدوده یک میلیون و ۴۷۴ هزار واحد قرار دارد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۴۶ شاخص کل با ۸ هزار و ۲۸۷ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۴۷۴ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۱۹۳۷ واحد افزایش به رقم ۴۱۹ هزار و ۷۳۰ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت یک میلیون و ۴۸ هزار معامله به ارزش ۸۶ میلیارد و ۲۳۱ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، توسعه معادن و فلزات، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی گل گهر و پالایش نفت بندرعباس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند. همچنین سرمایه گذاری تامین اجتماعی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را بر روی این بازار داشت.

فرابورس نیز با ۱۲۳ واحد افزایش رقم ۱۸ هزار و ۳۸۵ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۵۸۳ هزار و ۶۵۳ معامله انجام داده‌اند که ۴۰ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال ارزش داشت.

بیمه پاسارگاد، پتروشیمی تندگویان، سهامی ذوب آهن اصفهان، سرمایه گذاری صبا تامین، صنعتی مینو و بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین پتروشیمی مارون نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را بر روی این بازار داشت.

کد خبر 569318

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha