رئیس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی ابعاد حادثه ترور شهید فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع خبر داد و گفت: دست‌های پیدا و پنهان نظام سراسر جعلی صهیونیستی و عمال داخلی در حادثه شهادت دانشمند شهید کاملا روشن است.

ابراهیم عزیزی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، ابراهیم عزیزی گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ماموریتی به کمیته امنیت برای بررسی ابعاد حادثه ترور شهید فخری‌زاده داده است که ما باید گزارشی را به مجلس شورای اسلامی ارائه دهیم این حق همه نمایندگان است که از همه ابعاد موضوع مطلع شوند.

وی ادامه داد: در همین راستا کمیته امنیت جلساتی را با همه دستگاه‌های مرتبط برگزار کرده و این جلسات ادامه خواهد داشت تا زوایای روشن و پنهان حادثه و ابهامات برطرف شود. ما در حال بررسی دقیق موضوع هستیم تا بخش‌های پنهان حادثه را کشف کنیم.

عزیزی افزود: در این بین مشخص آن است که دست‌های پیدا و پنهان نظام سراسر جعلی صهیونیستی و عمال داخلی در شهادت دانشمند شهید فخری‌زاده وجود داشته که این کاملا روشن و هویدا است؛ به طور قاطع می‌توان گفت که با بهره‌گیری از افراد وابسته، سودجو، خودفروخته به بیگانگان در داخل هماهنگی‌هایی صورت گرفته که در این باره سرویس‌های امنیتی و دستگاه‌های اطلاعاتی در حال بررسی این موضوع هستند. کمیسیون امنیت ملی هم کمک‌های لازم را انجام خواهد داد تا به نتایج بهتر و بیشتری دست پیدا شود.

رییس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان و در جمع بندی اظهار کرد: ترور شهید فخری‌زاده اقدامی از پیش طراحی شده توسط سرویس‌های نظام جعلی و کودک کش رژیم صهونیستی با حمایت آمریکایی‌ها بوده است که این را دست‌های پیدا و پنهان نشان می‌دهد.

کد خبر 568829

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha