می دانید عطر و ادکلن دیور مورد توجه چه افرادی است و عطر و ادکلن کرید مردانه شامل چه مدل‌هایی می‌شود؟ و چرا این برند عطر مورد توجه بسیاری از آقایان قرار گرفته است؟ اگر تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید دو برند عطر بسیار معروف دیور و کرید را به شما معرفی خواهیم کرد.

عطر و ادکلن

شما را با چند مدل مختلف از عطرهای تولید شده توسط این دو برند که جزء پرطرفدارین عطر و ادکلن دیور زنانه و همچنین عطر و ادکلن کرید مردانه به شمار می‌آید، آشنا خواهیم کرد. در انتها نیز چند نکته مهم را با شما در میان خواهیم گذاشت که با توجه به آن‌ها می‌توانید بر ماندگاری عطر خود بیفزایید. 

عطر برند کرید

شرکت عطر کرید Creed توسط فردی به نام جیمز هنری کرید در سال ۱۷۶۰ بنیان گذاری شد و در این مدت توانست برای افراد سرشناسی همچون ۱۰ خانواده سلطنتی و همچنین متمول‌ترین مردم دنیا اقدام به تولید عطر و ادکلن کرید مردانه و زنانه نماید.

شما نیز اگر می‌خواهید عطر و ادکلن با کیفیت، خوشبو، با اصالت و البته گرانقیمتی را خریداری کنید و هنگام استفاده از آن لذت ببرید من همین برند کرید را به شما پیشنهاد می‌کنم. البته جالب است که این نکته را هم بدانید که عطر و ادکلن‌هایی که این کمپانی تولید می‌کند اغلب مردانه است اما خب عطرهای زنانه ای هم دارد که توانسته مورد توجه و استفاده بانوان خاصی قرار گیرد. به عنوان مثال عطر Jasmin Imperatrice Eugenie برای ملکه انگلیس تولید شد و عطر زنانه Love In Whitee  نیز که در سال ۲۰۰۵ به لارا بوش تقدیم شده بود از آن دسته عطرهای خاصی به شمار می‌آید که در حال حاضر میشل اوباما نیز از آن استفاده می‌کند.

اما چه نکاتی سبب شده است تا عطر و ادکلن کرید مردانه و زنانه بتواند مورد توجه خاندان سلطنتی، سیاستمداران، بازیگران سرشناس هالیوود، تاجران بزرگ، موسیقیدان‌های مطرح و .. واقع شود؟ زیرا شرکت کرید به بهره‌مندی از استانداردهای کیفی در تولید عطرهای خود بسیار اهمیت می‌دهد و همواره از ابتدا تا کنون سعی داشته است از مواد طبیعی در ساخت عطرهای خود استفاده نماید.

دیگر آن که این شرکت در ساخت عطرهای خود از روش تولید عطر به صورت دستی بهره می‌برد و آن را به صورت سنتی پالایش و تصفیه می‌کند. بنابراین به جهت ظرافت، روح هنر و مهارتی که در تولید این عطرها به کار گرفته می‌شود، افراد هنر دوست و کسانی که برای کیفیتی تا این اندازه، ارزش قائلند، عطرهای برند کرید را می‌پسندند و آن را ارج نهاده و از محصولات این برند استفاده می‌کنند.

در ادامه می‌خواهیم چند نمونه عطر و ادکلن کرید مردانه را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد خرید عطری خوشبو و خاص را برای خود دارید و یا می‌خواهید عطری با اصالت را به دوستان و نزدیکان خود هدیه دهید با ساختار این عطرها آشنا باشید.

ادکلن کرید اونتوس

ادکلن کرید اونتوس Creed Aventus

عطر و ادکلن کرید مردانه به نام اونتوس که توسط برند کرید تولید شده امروز در دسترس شما قرار دارد و می‌توانید از رایحه تلخ و خنک و جذاب آن بهره مند شوید. این عطر در سال ۲۰۱۱ به بازار آمد و در مدت زمان کوتاهی توانست به یکی از پرفروشترین عطرهای دنیا تبدیل شود.

این عطر قدرت ماندگاری بالایی دارد و هر کس از کنار شما عبور می‌کند تحت تاثیر بوی فوق‌العاده آن قرار می‌گیرد.

عطر کرید هیمالیا Creed Himalaya

عطر و ادکلن کرید مردانه مدل هیمالیا یکی از محصولات برند کرید می‌باشد که در سال ۲۰۰۲ به بازار وارد شده و عطری است که از وقار و بوی خاصی بهره‌مند است. اگر این عطر را بوییده باشید با نظر من موافقید که در ابتدا بوی لیمو شیرین، نارنج و مرکبات دیگر را به یاد شما می‌آورد. پس از این می‌توانید در مرحله بعد بوی صندل و یا مشک و عنبر را از آن استشمام نمایید.

برای این عطر بطری زیبایی طراحی شده که زیبایی هیمالیا و قله رفیع آن را به یاد شما می‌آورد. این عطر در حجم ۱۲۰ میل به بازار عرضه شده است و می‌توانید از آن برای مجالس و مهمانی های رسمی استفاده نمایید. ماندگاری عطر و ادکلن کرید مردانه هیمالیا بسیار عالی است و خط بوی بسیار خوبی از خود بر جای می‌گذارد.

عطر و ادکلن دیور

بی‌شک شما نام برند دیور را شنیده‌اید. دیور یک شرکت تولید عطر و ادکلن فرانسوی است که از ابتدای شروع فعالیت خود تا امروز بیش از ۱۶۷ عطر را به بازار عرضه است. مارک عطر و ادکلن دیور اغلب زنانه است و اگر به دنبال خرید یک عطر زنانه خاص برای خود هستید و یا می‌خواهید هدیه خاطره انگیزی را به عزیزتان تقدیم کنید، گزینه مناسبی است.

جالب است بدانید کریستین دیور Christian Dior که موسس شرکت عطر و ادکلن دیور می‌باشد، فرزند مردی به نام موریس دیور است که کارش تولید کود بوده است.

اما چه چیزی باعث شد تا محصولات دیور به این شهرت جهانی دست یابد؟ ارائه سبک جدید در طراحی که انحنا و طرح اندام زنانه را نشان می‌داد نکته‌ای بود که توانست برند دیور را مشهور گرداند زیرا دیور علاوه بر عطر و ادکلن دیور زنانه به طراحی و تولید لباس‌های خاص، بخصوص لباس‌های خزدار، جوراب‌های زنانه ساق بلند و.. می‌پرداخت و از گذشته تا کنون همواره در اوج قرار داشته و هنوز نیز در صنعت مد و فشن در حال پیشرفت است.

عطر و ادکلن میس دیور Miss Dior

برند دیور این عطر را در سال ۲۰۱۲ به بازار عرضه کرد که مورد توجه خانم‌های بسیاری قرار گرفت. اگر به عطرهایی با رایحه گلی، ملایم و گرم و شیرین علاقمندید، بوی این عطر می‌تواند نظر شما را جلب نماید.

عطر فرانسوی میس دیور در حجم ۱۰۰ میل در بازار موجود است و شما تا مدت ها می‌توانید از این عطر خاص استفاده نمایید.

شیشه‌ای که برای عطر و ادکلن دیور مدل میس دیور طراحی شده به حالت مکعبی می‌باشد و به راحتی در دست بانوان جای می‌گیرد. درب این عطر نیز به شکل زیبایی طراحی شده و یک پاپیون بر گردن بطری بر زیبایی آن افزوده است.

عطر و ادکلن دیور زنانه مدل میس دیور برای خانم‌هایی که علاقمند به عطرهای لوکس و خاص با ماندگاری بالا هستند بسیار مناسب می‌باشد. همچنین اگر به پوشیدن لباس‌های شیک با سبک خاصی علاقمندید این عطر می‌تواند کامل کننده شیک پوشی و زیبایی شما باشد، ضمن آن که ماندگاری این عطر بسیار بالاست و خط بوی عمیقی را از خود برجای می‌گذارد.

عطر ادکلن جادور

عطر ادکلن جادور (ژادور) J’adore

عطر و ادکلن دیور زنانه مدل جادور یکی دیگر از محصولات برند دیور می‌باشد که در سال ۱۹۹۹ و با رایحه‌ای ملایم و شیرین به بازار عرضه شد. این عطر که به صورت ادوپرفیوم تولید شده عطری زنانه و کلاسیک است که مورد توجه خانم‌های شیک پوش و خوش سلیقه بسیاری قرار گرفت. اسم اصلی این عطر به زبان فرانسوی ژادوق یا ژَدوق است که در زبان فارسی "من عاشقم" ترجمه می‌شود. بنابراین این عطر مناسب خانم‌هایی است که عاشق زندگی هستند و حس ناب زندگی را درک می‌کنند. همچنین اگر شما آقایی هستید که عاشق همسرتان هستید می‌توانید با هدیه دادن این عطر خوشبو حس علاقه خودتان را به وی نشان دهید.

شیشه عطر و ادکلن دیور مدل ژدوق به شکل خاصی طراحی شده و با مایع طلایی رنگ درون آن ظاهر پر زرق و برقی پیدا کرده است.

هنگامی که برای اولین بار عطر جادور را روی پوست‌تان اسپری می‌کنید، بوی نارنج، گلابی، هلو، گل ماگنولیا و پرتقال به مشام‌تان می‌خورد که این ترکیب شیرین و میوه‌ای می‌تواند هیجان و شادی عمیقی را در شما به وجود آورد. در ساخت این رایحه خاص از گل‌هایی مانند گل مریم، ارکیده، یاسمین و زنبق دره و رز نیز استفاده شده است.

عطر و ادکلن دیور مدل ژدوق با حجم ۱۰۰ میل در بازار موجود است و می‌توانید از این عطر منحصربفرد در روزهای خنک سال استفاده نمایید. ماندگاری این عطر بسیار بالاست اما اگر می‌خواهید ماندگاری عطر شما بر روی پوست‌تان بیشتر شود، پیشنهاد می‌کنیم راهکارهای زیر را حتما بخوانید.

راهکارهای موثر در ماندگاری بوی عطر

  • شیشه عطر را دور از نور آفتاب و در جای خشک و خنک قرار دهید.
  • اگر عطر را پس از حمام روی پوست خود اسپری کنید ماندگاری آن بیشتر خواهد شد.
  • قسمت‌هایی از بدن مانند گردن و یا مچ دست و پشت پاها دارای نبض هستند، چنانچه عطر را در این قسمت‎ها اسپری کنید ماندگاری آن افزایش خواهد یافت.
  • از لوسیون بدن بدون بو استفاده کنید تا بوی آن عطر شما را تحت تاثیر قرار ندهد.
  • عطر و ادکلن را در هوا اسپری کنید تا به صورت پودری روی بدن شما بنشیند این عمل به ماندگاری بوی عطر کمک می‌کند.

خوش آرا فروشگاه اینترنتی عطر ادکلن و وسایل آرایشی و بهداشتی

اگر به دنبال عطر و ادکلن دیور ز نانه و همچنین عطر و ادکلن کرید مردانه اصل می گردید، ما به شما خوش آرا را معرفی می کنیم! خوش آرا فعالیت خود را در زمینه فروش عطر به صورت اینترنتی در سال ۱۳۹۸ آغاز کرده است، اما با توجه به سابقه فروش عطر به مدت ۱۰ سال که این مجموعه پیش از این داشته است، امروز توانسته به یکی از فروشندگان معتبر عطر و ادکلن در ایران شناخته شود. فروشگاه خوش آرا به آدرس اینترنتی www.khoshara.com سعی داشته با فعالیت در فضای اینترنت تعامل بیشتری را با مشتریان خود برقرار کرده و محصولات اصل و با کیفیت را در اختیار آن‌ها قرار دهد.

شما اکنون می‌توانید انواع عطر و ادکلن دیور زنانه و همچنین عطر و ادکلن کرید مردانه را که پیشتر به معرفی آن پرداختیم، از مجموعه خوش آرا خریداری نمایید.

کد خبر 568756

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha