پیکر مطهر دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده در حرم امام رضا(ع) در مشهد مقدس طواف داده شد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از صداوسیما، پیکر مطهر شهید محسن فخری زاده پس از ورود به مشهدالرضا از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد برای طواف به حرم رضوی منتقل شد. پیکر این شهید والامقام در حرم رضوی بر دستان خادمان امام هشتم تشییع و دور مضجع شریف رضوی طواف داده شد. مسئولان خراسان رضوی در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد به پیکر مطهر شهید محسن فخری‌زاده ادای احترام کردند.

امیر مکفی معاون پشتیبانی ارتش در شمال شرق کشور در مراسم طواف پیکر شهید فخری‌زاده گفت: دشمنان بدانند اگر با ترور دانشمندان هسته‌ای کشور می‌توانند ما را از اهدافمان بازدارند کورخوانده‌اند و بدانند سلاح این شهید هیچگاه بر زمین نخواهد ماند. دشمنان بدانند با شهید کردن دانشمندان ما، مردم ما مستحکم‌تر خواهند شد.

در مراسم زیارت و طواف شهید فخری‌زاده در حرم رضوی خانواده این شهید هم حضور داشتند. قرائت قرآن و مرثیه خوانی از دیگر برنامه‌های این مراسم در حرم رضوی بود.

آخرین زیارت شهید فخری زاده در حرم مطهر رضوی

تروریست‌ها عصر جمعه هفتم آذر با کمین در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند در مسیر خودرو حامل محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در عملیاتی مسلحانه، دانشمند هسته‌ای ایران را به شهادت رساندند.

کد خبر 568687

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha