قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (هشتم آذرماه) با افت ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به روز پنجشنبه گذشته با سقوط به کانال ۱۰ میلیون تومانی پس از ماه ها، ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد.

طلا و ارز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، در ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه امروز، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش قیمت نسبت به روز پنجشنبه گذشته به ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید، اما سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم بدون تغییر قیمت ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین قیمت نیم سکه بهار آزادی با ۵۰ هزار تومان کاهش برابر با پنج میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، ربع سکه بدون تغییر قیمت چهار میلیون تومان و سکه یک گرمی نیز بدون تغییر قیمت دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان ارزش داشت.
علاوه بر این، در بازار طلا نیز هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک ‌میلیون و ۴۳ هزار تومان و هر مثقال طلا به بهای چهار میلیون و ۵۲۰ هزار تومان فروخته شد.

انس جهانی طلا نیز امروز با کاهش نسبت به روز پنجشنبه گذشته به قیمت یک‌هزار و ۷۸۷ دلار و ۸۵ سنت معامله شد.

به گزارش ایرنا، طی دو هفته اخیر قیمت سکه و طلا متاثر از بازار ارز روند کاهشی داشت و نوسان ارزی و سیر نزولی قیمت ارز روی بازار طلا نیز تاثیر گذاشت.  

بررسی روند معاملات ارزی در روزهای اخیر نشان می‌دهد که کاهش ریسک‌های برون‌زا، حضور پرقدرت بازارساز و تقویت عرضه اسکناس در بازار متشکل ارزی به منظور مدیریت نوسان نرخ ارز، باعث افت قیمت‌ها در بازار ارز و همچنین بازار طلا شده است.

جدیدترین خبرها و رویدادها را در اینستاگرام همشهری آنلاین بخوانید (کلیک کنید)

کد خبر 568521

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha