بازار سهام امروز شنبه ۸ آذرماه را مثبت آغاز کرد و شاخص کل با افزایش ۲۰ هزار و ۱۶۵ واحد در محدوده یک میلیون و ۳۸۷ هزار واحد قرار دارد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۲۳ شاخص کل با ۲۰ هزار و ۱۶۵ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۳۸۷ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۴۸۶۳ واحد افزایش به رقم ۳۹۹ هزار و ۹۹۴ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۸۷۴ هزار و ۷۲۹ هزار معامله به ارزش ۷۷ میلیارد و ۲۶۲ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس،  فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تهران و س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند. همچنین ایران خودرو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را بر روی این بازار داشت.

فرابورس نیز با ۲۹۰ واحد افزایش رقم ۱۷ هزار و ۲۴۱ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۳۸۰ هزار و ۳۳۹ معامله انجام داده‌اند که ۲۹ میلیارد و ۴۰۷ میلیون ریال ارزش داشت.

بیمه پاسارگاد، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی زاگرس، صنعتی مینو، پلیمر آریا ساسول و بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین فرابورس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را بر روی این بازار داشت.

جدیدترین خبرها و رویدادها را در اینستاگرام همشهری آنلاین بخوانید (کلیک کنید)

کد خبر 568408

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha