تالار شیشه ای امروز چهارشنبه ۵ آذرماه در آغاز معاملات قرمزپوش شد و شاخص کل با ریزش ۱۲ هزار واحدی در سطح یک میلیون و ۳۴۴ هزار واحد قرار گرفت اما پس از ساعتی تغییر مسیر داد و با روندی صعودی ادامه داد و در پایان معاملات بازار سرمایه با افزایش ۱۰هزار و ۶۰ واحد بر عقربه یک میلیون و ۳۶۷ هزار واحد متوقف شد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۱۰ هزار و ۶۰ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۳۶۷ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۴۵۵۱ واحد افزایش به رقم ۳۹۵ هزار و ۱۲۸ واحد رسید. معامله‌گران امروز یک میلیون و ۷۳۴ هزار معامله به ارزش ۱۵۶ میلیارد و ۱۶۷ میلیون ریال انجام داده‌اند.

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تهران، بانک تجارت و فولاد خوزستان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند. همچنین سرمایه گذاری تامین اجتماعی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را بر روی این بازار داشت.

فرابورس نیز با ۲۵۲ واحد افزایش رقم ۱۶ هزار و ۹۵۱ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز ۶۷۱ هزار و ۳۳۳ معامله انجام داده‌اند که ۱۲۴ میلیارد و ۶۴۳ میلیون ریال ارزش داشت.

بیمه پاسارگاد، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه،  فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی زاگرس، پلیمر آریا ساسول و صنعتی مینو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را بر روی این بازار داشت.

کد خبر 567791

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha