مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
۰ نفر

انتشار فیلمی از صف‌ طولانی خرید روغن خوراکی در شهر ایلام بدون رعایت بهداشت و فاصله انتقاد خبرنگاران و اصحاب رسانه و کاربران فضای مجازی را برانگیخت و منجر به تعطیلی این فروشگاه شد.

تجمع

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، پس از گزارش تجمع در یکی از فروشگاه‌های ایلام برای خرید روغن جامد، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت اقدام به تعطیلی فروشگاه و جمع کردن صف مردم کردند. کارکنان فروشگاه همچنین خبرنگار حاضر در محل را که فیلمبرداری کرده بود، در اتاقی حبس کرده بودند.

در شرایطی که طرح جامع محدودیت‌های کرونا در استان ایلام اجرا شده و برگزاری هر گونه اجتماع و ازدحام ممنوع است، شکل‌گیری صف‌های طولانی خرید خطر افزایش مبتلایان کرونا را در پی دارد. رضا محمدرحیمی، رئیس سازمان صمت ایلام در این باره گفت: این روش توزیع حتی در شرایط عادی هم پذیرفته نیست و باید کرامت مردم حفظ شود. برخورد بد مسئولان فروشگاه با خبرنگاران هم بسیار زننده و اشتباه بوده است.

وی یادآور شد: در این فروشگاه مرغ توزیع نشده است، بلکه همشهریان بی‌باک ایلامی برای روغن جامد چنین تجمعی ایجاد کردند و سلامت بسیاری از شهروندان را در معرض خطر قرار دادند که واقعا جای تأمل دارد.

کد خبر 567713

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha