با توجه  به شیوع ویروس کرونا تقریبا از اول اسفند ۹۸ بسیار فراگیر شده است و از این رو جان بسیاری از عزیزان را گرفته است و بسیاری از هموطنان عزیزمان درگیر مراسمات ترحیم و عزا شده اند همیشه فراهم کردن ابزار مجالس ترحیم جزو بخش های سخت است.

image-20201124164332-1.png

مخصوصا مهترین قسمت یعنی هماهنگی مداحی با نی ودف در مراسم ترحیم که صاحبان عزا با اندوهی که پس از درگذشت عزیزان برانسان تحمیل می شود کارهای ساده نیز بسیار دشوار است.

چند سالی است که با روی کار آمدن سایت های اینترنتی، انجام کارهای خدماتی، در رابطه با برگزاری مراسم ترحیم بسیار ساده شده است همیشه فراهم کردن تدارکات مجالس ترحیم جزو بخش های سخت است مخصوصا که مراسم ترحیم با اندوهی که پس از درگذشت عزیزان بر انسان تحمیل می شود کار های ساده نیز بسیار دشوار است

عزاداری بازماندگان جانباختگان کرونا در مجالس ترحیم

توصیه یک روان شناس برای برگزاری ( مراسم ختم مجازی)، حسن عبداله زاده ، عضو هیات علمی روانشناسی دانشگاه پیام نور

شیوع بیماری کرونا، سبک زندگی بسیاری از افراد را تغییر داده و استرس‌های فردی و اجتماعی متعدد و ناگهانی ایجاد کرده‌است که یکی از این استرس‌ها عدم امکان برگزاری مراسم تشییع و ترحیم به صورت معمول است. از این رو برگزاری مراسم ترحیم مجازی به منظور حمایت عاطفی و اجتماعی از این افراد، می‌تواند با توجه به شرایط موجود، راه‌ حل مناسب و موثری باشد.

اجرای مراسم ترحیم در بهشت زهرا

از لحظه فوت لزوما برای برگزاری مراسم ترحیم برنامه ریزی می‌شود و کار موسسات خدمات ترحیم ( گروه آوا و نوا ) برنامه ریزی و اجرای آن است.

نوع اجرا در بهشت زهرا معمولا به صورت مداحی خالی یا مداحی با نی است که معمولا از زبان حال مرحوم میخوانند و روضه خوانی میکند به صورت دشتی و دشتستانی است حتما قبل از گرفتن مراسم نمونه کار مداح رو مشاهد کنید.

ارائه کلیه خدمات بهشت زهرا با گروه آوا و نوا

به نقل قول از مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) دربرگزاری مراسم ختم در سر مزار

حساس ترین قسمت مراسم ترحیم اجرای آن سر مزار است. زیرا بازماندگان بسیار داغ دار هستند و از حساسیت بالایی در مراسم  سوگ مرحومشان دارند.پس بهتر است صاحبان عزا با قویترین مداح ها مراسم را اجرا کنند

جهت اجرا از مراسم شام غریبان تا مراسم سالگرد بنا به سلیقه بازماندگان، مداحی یا خواننده عرفانی به همراه با گروه موسیقی عرفانی ساز نی دف تار انجام می‌شود که می‌توان نمونه اجرای مراسم ترحیم عرفانی راه در سایت آوا و نوا مشاهد کرد.

گروه آوا و نوا همراه شما در طول اجرای مراسم ترحیم. 

خبر خوب این است که گروه آوا و نوا با سابقه چندین ساله در حوزه اجرای مراسم ختم و مداحی با نی و خدمات مراسم ختم فعالیت دارد بازماندگان  و صاحبان مراسم می توانند از لحظه فوت تا سالگرد با ما تماس بگیرند و در کمترین زمان به صورت رایگان مشاوره شوند.

سایت ما برای مشاوره و تماس در برگزاری مراسم ترحیم

www.tarhimerfani.ir

تماس برای مشاوره رایگان با واتس آپ یا تلفنی

۰۹۱۲۵۷۲۹۱۱۳              ۰۹۱۹۵۷۲۹۶۱۶

کد خبر 567598

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha