در سی و یکمین جشنواره ملی امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه در سال ۱۳۹۸ شرکت کویرتایر به عنوان واحد نمونه ملی انتخاب و از سوی حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور لوح تقدیر دریافت کرد. این انتخاب بر اساس ارزیابی ۲۸ شاخص توسط تیم ارزیابی صورت گرفته است . در تقدیر نامه ریاست محترم جمهور آمده است :

image-20201124101024-1.jpeg

جناب آقای سید محمد حسین زینلی

مدیر محترم واحد نمونه ملی کویرتایر استان خراسان جنوبی

باسلام واحترام

رشدوتکامل بشردرتمامی ابعاد زندگی و ارتقاء ملت ها و شکوفایی تمدن ها،مرهون کار و عمل سرمایه های انسانی است. خلاقیت وکار، متمایزترین وجه ازوجوه انسانی است و انسانهای بافضیلت، خودباور، خلاق، مبتکر، نوآور، توانا و شایسته، عامل اساسی تحول و تکامل، ارتقاءدهنده توانمندی جوامع و تقویت کننده آهنگ و قابلیت توسعه اند.

به پاس تلاش مجدانه جنابعالی برای بهره گیری از خلاقیت و توانمندی‌ها واحساس مسئولیت در برابر جامعه، کمک به بهبود فرآیندهای کاری، تولیدمحصولات با کیفیت و افزایش بهره وری، مشارکت موثر درحیات اقتصادی واجتماعی، سهیم شدن درترسیم آینده‌ای بهتر برای جامعه ایرانی و روحیه کسب رزق حلال، بویژه درسالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)مزین به سال «جهش تولید» گردیده، لوح تقدیر«سی ویکمین جشنواره ملی امتنان از کارگران ، گروه های کار و واحدهای نمونه در سال ۱۳۹۸» به شما تقدیم می شود.

امیداست بیش از پیش دانش، تجربه وکوشش برای ارتقای سطح کیفی کار و بنگاه تولیدی و استفاده موثر از فرصت جهاد ملی در راه افزایش تولید ثروت و قدرت ایران اسلامی سربلند و موفق باشید.

حسن روحانی

رئیس جمهور

کد خبر 567442

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha