گفته می شود پرویز مظلومی سرپرست استقلال در بازی برابر فولاد در چیدن ترکیب آبی‌ها و تعویض‌های محمود فکری دخالت کرده است.

پرویز مظلومی.jpg

به گزارش همشهری آنلاین شلوغی نیمکت استقلال و حضور دو سرمربی سابق این تیم در کنار محمود فکری از همین حالا شایعاتی را در خصوص دخالت در کار نفر اول کادر فنی این تیم راه انداخته است. محمود فکری که سابقه شاگردی صمد مرفاوی و پرویز مظلومی را دارد در این فصل یکی از سرمربیان سابق استقلال را به عنوان سرپرست و دیگری را به عنوان دستیار کنار خود می‌بیند.

روزنامه گل طی گزارش در این خصوص نوشته که در حالی که از  تمرینات پیش از بازی برابر فولاد اینطور به نظر می‌رسید که مهدی‌پور در این بازی فیکس خواهد بود و حتی چند خبرگزاری هم در ترکیب احتمالی‌شان نام هافبک جدید استقلال را در ترکیب اصلی ذکر کرده بودند با این حال با با شروع مسابقه مهدی پور در ترکیب آبی‌ها نبود و در نیمه دوم هم این دانشگر بود که به جای مهدی‌پور به زمین رفت تا هافبک جدید استقلال همچنان فرصت حضور در ترکیب این تیم را پیدا نکند.

باید دید واکنش محمود فکری به این ماجرا چه خواهد بود. سرمربی آبایها این روزها به دلیل اتفاقات پایان بازی با فولاد مورد انتقادات شدید قرار گرفته و البته بسیار از هواداران استقلال هم برخی از تصمیمات او در بازی هفته دوم را زیر سوال برده‌اند. خصوصا ماجرای ده نفره بازی کردن این تیم در دقایق پایانی دیدار برابر فولاد که به نوعی به نداشتن تمرکز او روی نیمکت مربوط می‌شود.

کد خبر 567146

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha