مجموع نظرات: ۵
جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
۰ نفر

گروه جهادی هیأت نورالرضا تهران، برای ساخت منزل جدید زن سرپرست خانوار بندرعباسی که خانه‌اش دیروز توسط شهرداری تخریب شد، اعلام آمادگی کرد. مسئول این گروه می‌گوید: با هماهنگی‌های صورت گرفته، پس از تعیین زمین، ساخت بنا را انجام می‌دهیم.

تخريب آلونك زن بندرعباسي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، روز گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که ماموران شهرداری بندرعباس در حال تخریب منزل یک زن سرپرست خانوار هستند. شهرداری بندرعباس اعلام کرد که خانه این زن در زمین‌های تصرفی ملی ساخته شده و ساخت و سازش غیرقانونی بوده است.

این زن ۳۵ساله بعد از تخریب منزلش توسط شهرداری خودسوزی کرد و هم‌اکنون با ۱۷ درصد سوختگی در بیمارستان بستری است. شهرداری بندرعباس برای دلجویی از او علاوه برپرداخت تمام هزینه‌های درمان اعلام کرد که با هماهنگی وزارت مسکن زمینی به این خانواده اهدا خواهد کرد.

در این میان، گروه جهادی هیأت نورالرضا تهران که خدمات جهادی بسیاری در مناطق جنوبی استان کرمان داشته است، برای ساخت منزل جدید این زن اعلام آمادگی کرده است. محمود مدینه‌نگاه، مسئول این گروه جهادی به فارس گفت: با هماهنگی‌های صورت‌گرفته با مسئولان و گروه‌های جهادی بندرعباس اعلام آمادگی کردیم که با تعیین زمین خانه این خانواده، ساخت بنا را به صورت کامل انجام دهیم.

وی افزود: ما سابقه ساخت منازل در مناطق محروم با زیربنای ۴۵ تا ۵۰ متر را داریم که برای این خانواده هم منزلی با همین مساحت بنا خواهیم کرد. در هفته جاری گروهی از جهادگران ما در بندرعباس حاضر خواهند شد تا مقدمات کار را شروع کنند و پس از تعیین زمین، بلافاصله احداث بنا را آغاز می‌کنیم تا خانه به سرعت آماده شود.

کد خبر 566427

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha