رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران از بازداشت سه زورگیری خبر داد که در آزادراه تهران ـ شمال ضمن قدرت‌نمایی با استفاده از سلاح سرد، سرنشینان یک دستگاه خودروی ۲۰۶ را تهدید کرده بودند.

دستگیری

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از تسنیم، سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران با اعلام خبر بازداشت عوامل زورگیری در آزادراه تهران ـ شمال، درباره جزئیات این خبر گفت: در پی انتشار و بازنشر کلیپی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با عنوان زورگیری و قمه‌کشی در آزادراه تهران ـ شمال که در آن سه سرنشین یک دستگاه خودرو پراید، با قدرت‌نمایی با استفاده از سلاح سرد، سرنشینان یک دستگاه خودروی ۲۰۶ را تهدید کرده بودند، بررسی موضوع بلافاصله در دستور کار مأموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های اولیه و استعلام پلاک انتظامی خودروی متهمان مشخص شد، پلاک انتظامی نصب شده متعلق به خودروی پراید نیست و شماره انتظامی جعلی است، افزود: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مأموران این پلیس موفق شدند هویت واقعی متهمان و مخفیگاه آنها را در حوالی شهر قدس شناسایی کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام‌شده به مرجع قضایی منعکس و دستور دستگیری متهمان اخذ شد، توضیح داد: روز گذشته (۲۵ آبان ماه) تیمی از مأموران این مرکز به مخفیگاه متهمان اعزام و موفق شدند هر سه آنها را دستگیر و در بازرسی از محل چند قبضه سلاح سرد نیز کشف کنند.

وی گفت: متهمان پس از انتقال به پلیس امنیت در بازجویی‌های اولیه به جرم ارتکابی اعتراف و علت آن را خودنمایی و ایجاد مزاحمت عنوان کردند.

راستی ادامه داد: هر سه متهم در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر و با صدور قرار میلیاردی از سوی مرجع قضایی روانه زندان شدند.

کد خبر 565529

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha